نحوه خرید بلیط اتوبوس از اپلیکیشن اسنپ

رزرو بلیط اتوبوس از بهترین راه‌های سفرهای زمین و داخل مرزی است و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کم سفری چندروزه داشته باشند و از زیبایی‌های مسیر جاده ای نیز لذت ببرند. امروزه برای خرید بلیط اتوبوس دیگر کمتر کسی همانند گذشته از روش‌های قدیمی مانند مراجعه حضوری به ترمینال یا آژانس‌های مسافرتی استفاده نمی‌کند و اکثر افراد روش اینترنتی را برای خرید بلیط سفر انتخاب می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های تهیه بلیط اتوبوس مراجعه به اپلیکیشن اسنپ تریپ است که با نصب آن روی گوشی خود در هر مکان و زمانی می‌توانید به‌راحتی به رزرو انواع بلیط سفر و هتل با قیمتی مقرون به صرفه بپردازید. اگر می‌خواهید در مورد نحوه خرید بلیط اتوبوس از اپلیکیشن اسنپ اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با سوپراپلیکیشن اسنپ - همشهری آنلاین

معرفی اپلیکیشن اسنپ تریپ

پیش از آن‌‌که در مورد نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان و ... از اپلیکیشن اسنپ صحبت کنیم بهتر است که معرفی از این اپ داشته باشیم. اپلیکیشن اسنپ تریپ یکی از بهترین اپ‌ها جهت خرید بلیط اتوبوس است و از امکانات متنوعی برای تجربه یک سفر جاده‌ای عالی برخوردار است. در این پلتفرم کاربران به راحتی می‌توانند مبدا و مقصد سفر خود را تعیین کنند و با مشخص نمودن تاریخ سفر به لیست تمامی اتوبوس‌های آن روز دسترسی داشته باشند.

به این ترتیب مسافران می‌توانند به راحتی بهترین اتوبوس را از برترین شرکت‌های اتوبوسرانی انتخاب کنند. همچنین در این اپلیکیشن امکان مقایسه قیمت بلیط اتوبوس و امکانات انواع اتوبوس‌ها فراهم است و می‌توانید با توجه به انتظاراتی که دارید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که در اپ اسنپ تریپ انواع بلیط اتوبوس با بهترین قیمت ارائه شده است و مسافران می‌توانند با مراجعه به آن با اطمینان خاطر مقدمات یک سفر کم‌هزینه را برای خود فراهم نمایند.

سفر با تخفیفات رویایی در اسنپ تریپ

مسافران با رزرو بلیط اتوبوس از اپ اسنپ ضمن آنکه می‌توانند با مقایسه انواع قیمت‌های شرکت‌های اتوبوسرانی مختلف و ساعات حرکت ارزان‌ترین بلیط را خریداری نمایند. پس از هر بار خرید از مجموعه امتیازات ویژه‌ای به آن‌ها تعلق می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانند رزرو بلیط وسیله نقلیه یا رزرو هتل سفر بعدی خود را با تخفیفات شگفت‌انگیزی انجام دهند. کاربران با مراجعه به باشگاه مشتریان اسنپ می‌توانند به‌راحتی به امتیازات خود دسترسی داشته باشند و برای خرید بلیط یا رزرو هتل از آن‌ها استفاده کنند.

6

در اپلیکیشن اسنپ تریپ بلیط چه اتوبوس‌هایی را می‌توان رزرو نمود؟

مسافران می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن بلیط انواع اتوبوس معمولی و VIP را خریداری نمایند. در واقع با توجه به برنامه سفر خود و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید برای رزرو بلیط یکی از این اتوبوس‌ها اقدام کنید. لازم به ذکر است که اتوبوس‌های ویژه یا VIP از امکانات متنوع تری برخورداراند که از جمله آن‌ها می‌توان به داشتن فضای باز و بزرگ، صندلی‌های تک نفره، پذیرایی از مسافران، سیستم پخش موسیقی و فیلم، سیستم تهویه مناسب و ... اشاره نمود. البته توجه داشته باشید که برای رزرو بلیط اتوبوس VIP باید هزینه بیشتری بپردازید اما سفر زمینی راحت‌تری را تجربه خواهید نمود.

چگونه در اپ اسنپ بلیط اتوبوس رزرو کنیم؟

برای خرید بلیط اتوبوس از این اپ کافیست آن دار دانلود و نصب کنید و سپس در آن ثبت نام نمایید تا در هر زمان و مکانی بتوانید با مراجعه به آن و چند کلیک ساده مقدمات سفر خود را فراهم نمایید. برای رزرو بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ کافی‌‌ست وارد این اپ شوید و به قسمت بلیط اتوبوس مراجعه کنید. در این صفحه باید تاریخ سفر و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید تا لیست تمام سرویس‌های شرکت‌های مسافربری مختلف به شما نمایش داده شود.

با مشاهده این لیست و مقایسه قیمت بلیط‌ها و شرایط و زمان حرکت آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید. در این مرحله نیاز است صندلی مورد نظرتان را تعیین کنید و تمامی اطلاعات شخصی مسافر را وارد نمایید تا پس از تایید به درگاه پرداخت متصل شوید و بلیط در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان صادر شود.

لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن نقشه تصویری اتوبوس و موقعیت صندلی‌ها بارگذاری شده است و کاربران هنگام رزرو بلیط به راحتی می‌توانند مشاهده کنند که سرنشین هر صندلی خانم است یا آقا و سپس با توجه به این موضوع نسبت به رزرو صندلی مد نظر خود اقدام کنند. این در حالی است که در خرید حضوری بلیط اتوبوس چنین شرایطی امکان پذیر نیست.

قیمت بلیط اتوبوس در اپ اسنپ

کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر از مناسب بودن قیمت‌ها برای رزرو بلیط اتوبوس به اپ اسنپ مراجعه کنند. این اپلیکیشن بلیط انواع اتوبوس را با ارزان‌ترین قیمت ممکن ارائه می‌دهد. البته در تعیین نرخ بلیط اتوبوس عوامل مختلفی نقش دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع اتوبوس، شرکت مسافربری، فاصله مبدا و مقصد سفر و‌... اشاره نمود. از این رو هر چقدر فاصله بین دو شهر بیشتر باشد قیمت بلیط آن‌ها گران‌تر است. همچنین اتوبوس‌های VIP نیز دارای بلیط گران‌تری نسبت به اتوبوس‌های معمولی هستند. به‌عنوان مثال می‌توان گفت مسافران برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد از نوع VIP نسبت به بلیط‌های معمولی باید هزینه بیشتری پرداخت کنند، اما با توجه به طولانی بودن این مسیر خرید بلیط اتوبوس‌های ویژه انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

7

سفری اقتصادی و آسوده خاطر با اسنپ تریپ

مجموعه اسنپ تریپ با همکاری اکثریت شرکت‌های مسافربری، ایرلاین‌ها و هتل‌ها در سراسر ایران شرایطی را فراهم نموده تا مسافران بتوانند سفری کم‌هزینه و لذت‌بخش داشته باشند. این مجموعه تمامی خدمات خود را با پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر ارائه می‌دهد و در صورت بروز مشکل به راحتی می‌توانید آن را حل کنید.