نتانیاهو: هدف ایران حمله زمینی ترکیبی از چندین جبهه به ماست

فرو رفتن رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه مقامات این رژیم را مجبور به فرافکنی درباره شکست در این جنگ کرده است. مطرح کردن نام سایر بازیگران منطقه‌ای از سوی مقامات صهیونیست، ابزاری برای فریب افکار عمومی داخلی و جلب توجه آمریکا برای دریافت کمک‌های نظامی بیشتر است.

بر این اساس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد تل آویو در حال جنگیدن با ایران در چندین جبهه است.

نتانیاهو در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: هدف تهران یک حمله زمینی ترکیبی از چندین جبهه به ماست که این امر علاوه بر پرتاب موشک‌های مختلف می‌شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این پیام آورده است: ایران اکنون در هفت جبهه در حال جنگیدن با ماست: این جبهه‌ها شامل حماس در نوار غزه، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، شبه نظامیان مسلح در سوریه و عراق، کرانه باختری، و خود خاک ایران می‌شود.

نتانیاهو با لحنی ناشی از استیصال، تاکید دارد: وظیفه نخست ما اکنون شکست دادن حماس است. فکر نمی‌کنم مبارزه با حماس خیلی طولانی شود. ما به زودی از شر آنها خلاص خواهیم شد.

اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می‌شود که مقامات ارشد آمریکایی به تل آویو هشدار دادند هر گونه جنگ با حزب الله لبنان می‌تواند پای ایران را به جنگ کشانده و تهران از گزینه‌های خود علیه این رژیم استفاده کند.