گزارش سالانه فلای‌تودی منتشر شد

شرکت فلای‌تودی، گزارش سالانه عملکرد خود در سال 1402 را منتشر کرد. فلای‌تودی با تاکید بر شعار خود یعنی ایجاد تجربه «سفر در کلاس جهانی» برای کاربران ایرانی، گزارشی شفاف از عملکردش در سال گذشته ارائه کرده است. آمار و اطلاعات منتشر شده در این گزارش نشان می‌دهد، فلای‌تودی رتبه یک فروش پرواز و همچنین هتل خارجی را حفظ کرده و در بخش‌های دیگر نیز رشد داشته است. این گزارش به بررسی فروش، معرفی محصولات و خدمات جدید، بررسی رفتار و عملکرد کاربران، منابع انسانی و... می‌پردازد.

1

رشد 73 درصدی فروش پرواز داخلی و خارجی

بر اساس این گزارش، فلای‌تودی در سال 1402 با رشد 73 درصدی فروش بلیط هواپیما نسبت به سال گذشته روبرو بوده است. این شرکت با امکان خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین داخلی و خارجی، قیمت‌های رقابتی، سیستم رزرواسیون کاربرپسند و خدمات پشتیبانی 24 ساعته توانسته چنین رشدی را در سال گذشته تجربه کند.

فروش بلیط هواپیمای خارجی 75% و فروش پروازهای داخلی نسبت به سال قبل 50% افزایش داشته است. در این گزارش آمده است که فلای‌تودی رتبه یک فروش بلیط هواپیما را در اختیار دارد.

رشد فروش 103 درصدی فروش هتل داخلی و خارجی

آمار و ارقام گزارش سالانه فلای‌تودی نشان می‌دهند که در سال 1402 نسبت به 1401، فروش هتل خارجی با 96% و فروش هتل داخلی با 166% رشد همراه بوده است. در این گزارش آمده که فلای‌تودی رتبه نخست فروش هتل خارجی را در کشور دارد. این شرکت در بخش فروش هتل داخلی و خارجی رشدی معادل 103 درصد داشته است.

2

رونمایی از محصولات و خدمات جدید

براساس گزارش فلای‌تودی، این شرکت از محصولات و خدمات جدیدی در سال گذشته رونمایی کرده است. همچنین در این گزارش به آمار فروش این محصولات از زمان راه‌اندازی آنها اشاره شده است.

سرویس کی‌کجا: جستجوی آسان ارزانترین بلیط هواپیما (برای اولین بار در ایران)

بلیط قطار: خرید بلیط برای تمامی مسیرهای ریلی ایران

تور مسافرتی: امکان رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی

خدمات ویزا: ثبت درخواست آنلاین ویزای توریستی و تجاری

سرویس استرداد بدون جریمه: کنسلی رایگان بلیط هواپیما

پرواز+بیمه: امکان خرید همزمان بیمه مسافرتی با پرواز

راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی در سال 1402

در بخش دیگری از این گزارش به راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی در سال 1402 اشاره شده است. نگاهی به آمار نشان می‌دهد که این اپلیکیشن از زمان راه‌اندازی بیش از 400 هزار نصب داشته و در مجموع کاربران 293000 ساعت از آن استفاده کرده‌اند.

 

بررسی رفتار کاربران در سایت و اپلیکیشن

اطلاعات آماری ارائه شده در این گزارش نشان می‌دهد زمان صرف شده در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی افزایش پیدا کرده است. تعداد ثبت نام کاربران جدید 50% و تعداد بازدید از سایت 24% افزایش داشته‌اند. همچنین تعداد بازدید از اپلیکیشن به رقمی نزدیک به 2 میلیون رسیده است.

توسعه فضای خرید حضوری

در بخشی از گزارش عملکرد فلای‌تودی آمده، این شرکت فضای خرید حضوری و تعداد کارشناسان این بخش را توسعه داده است. این اقدام در راستای پاسخگویی به آن دسته از مشتریانی که تمایل به انجام فرآیند خرید به صورت حضوری دارند، انجام شده است.

3

توسعه منابع انسانی

نگاهی به آمار ارائه شده در گزارش فلای‌تودی نشان می‌دهد، این شرکت در بخش منابع انسانی رشد 20 درصدی را در تمام بخش‌ها تجربه کرده است. همچنین در بخش دیگری از این گزارش میزان رشد کارمندان امور پشتیبانی 23 درصد نسبت به سال 1401 اشاره شده است.

رشد 300 درصدی بازدید از مجله گردشگری فلای‌تودی

همچنین این گزارش به بررسی مجله گردشگری فلای‌تودی در سال 1402 پرداخته است. آمار گزارش سالانه این شرکت نشان می‌دهد بازدید از مجله گردشگری در سال 1402 نسبت به سال قبل 300% افزایش داشته است.

شما می‌توانید نسخه کامل گزارش فلای‌تودی در سال 1402 را از اینجا مطالعه کنید.