آخرین وضعیت بازار ارز و دلار سهمیه‌ای

در شرایطی که بازار ارز در روز گذشته افزایش قیمت داشته است، مشاهدات از وضعیت قیمت‌ها در بازار امروز ارز حاکی از تداوم افزایش قیمت است و نشان می‌دهد که نرخ خرید دلار در تابلوی صرافی‌ها معادل ۳۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار و ۱۰۰ هزار تومان نمایش داده می‌شود.

نرخ فروش دلار در صرافی‌ها نیز از ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در تابلوی صرافی‌ها نیز معادل ۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان نمایش داده می‌شود و نرخ فروش یورو هم ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.

مشاهدات از بازار غیررسمی نیز حاکی از آن است که دلار ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید این ارز نیز از ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان متغیر است.

همچنین، یورو در بازار آزاد ۳۸ هزار تومان خریداری می‌شود و حدود ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر، با توجه به اختلاف قیمت تقریبا ۱۵۰۰ تومانی نرخ دلار در صرافی‌ها و بازار آزاد همچنان تقاضا برای خرید و فروش ۲۰۰۰ دلار سهمیه‌ای وجود دارد و دلالان برای اجاره کارت ملی بدین منظور ارقام ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار تومان را اعلام می‌کنند.

آخرین وضعیت بازار ارز و دلار سهمیه‌ای

البته، رقم اعلامی برای اجاره کارت ملی بسته به اینکه کارت ملی افراد برای کدام بانک است، متفاوت است؛ به‌عنوان مثال، دلالان برای دارندگان کارت بانکی ملی و ملت که قصد فروش سهمیه دلار خود را دارند، رقم ۸۰۰ هزار تومان و برای سایر کارت های بانکی نیز مبلغ ۷۰۰ هزار تومان را اعلام می‌کنند.

در این زمینه، فعالان بازار ارز شرایط فعلی بازار را ریسکی اعلام می‌کنند و بازار را غیر قابل پیش بینی می دانند.