عباس نعیم امینی گفت: با وجود اینکه کمتر از یک ماه از افتتاحیه ی باشگاه ایده سرمایه می گذرد در تلاشیم تا نخستین محصول خود را تا پنجم اسفند ماه سال جاری در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. وی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بانک و صنعت افزود: باشگاه ایده سرمایه با هدف برقراری ارتباط موثر و مفید بین ایده پردازها و سرمایه گذارها راه اندازی شده و قرار است پل ارتباطی بین فعالان اقتصادی؛ به ویژه کسب و کارهای نوپا باشد. نعیم امینی در ادامه از حمایت ویژه ی باشگاه از شرکت های دانش بنیان و فعال در زمینه ی ICT خبر داد و افزود تمام تلاش همکاران ما در باشگاه ایده سرمایه در زمینه ی کشف و هدایت ایده های خلاق و کاربردی به سمت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است. وی تاکید کرد بخشی عمده ای از مشکلات اقتصادی شرکت های دانش بنیان و نوپا مسئله ی تامین مالی و حذب سرمایه گذار است.

در شرایط اقتصادی فعلی سرمایه گذارها حاضر به پذیرش ریسک موجود در کسب و کارهای نوپا نیستند و از سوی دیگر کسب و کارهای نوپا در بسیاری از موارد مهارت لازم برای تامین مالی پروژه های خود را ندارند؛ بنابراین باشگاه ایده سرمایه قصد دارد تا این خلا ارتباطی و مهارتی را پر کند.

نعیم امینی گفت: طرح های دیگری در دشتور کار باشگاه ایدن سرمایه قرار دارد که در آینده ی نزدیک با جذب سرمایه گذار مناسب راه اندازی خواهد شد.