آنها دو خواهر ٢١ و ١٧ ساله هستند که دو سال پیش در دام شوهرخاله‌شان افتادند. او مردی ٣٠ ساله است که با وجود اعتراف به اتهامات خود در بازجویی‌ها، در جلسه دادگاه به انکار روی آورد و گفت هیچ جرمی مرتکب نشده است. او علاوه بر اتهام تجاوز به آدم‌ربایی، کلاهبرداری و جعل سند نیز متهم شده است. اصرار متهم به انکار اتهاماتش در حالی است که گزارش پزشکی قانونی تجاوز را تایید کرده و براساس اسناد و مدارک موجود آنها قربانی نقشه شوم شوهرخاله خود شده‌اند.

 

پرونده آنها روز گذشته در شعبه هشتم به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور مستشاری دیگر مورد بررسی قرار گرفت. سنگینی اتهام تجاوز به دو خواهر باعث شد تا جلسه به شکل غیرعلنی برگزار شود. در تمام دو ساعتی که قضات به بررسی پرونده مشغول بودند، مادر جوان و مضطرب دو شاکی، سربر در شعبه هشتم گذاشته و سعی می‌کرد مسیر رسیدگی به پرونده را حدس بزند.

 

پس از پایان جلسه رسیدگی به پرونده، قاضی حسین اصغرزاده در شرح جزییات آن گفت: «سه سال پیش دختر ٢١ ساله‌ای قصد داشت از نامزدش جدا شود. او که نمی‌خواست دیگران متوجه ارتباطش در زمان نامزدی شوند، از خاله‌اش کمک خواست. او هم موضوع را به شوهرش – متهم – گفت. از اینجا نقشه تجاوز با ترفند رمالی به ذهن متهم رسید. او از شاکی خواست به پزشکی قانونی مراجعه کند و گواهی بگیرد. سپس با جعل گواهی موفق شدند به راحتی طلاق دختر از نامزدش را بگیرند اما متهم حالا از مشکل جسمی دختر و ترس او از بی‌آبرویی باخبر شده بود.»

 

متهم برای سوءاستفاده از دختر جوان، مدعی شده بود می‌تواند با رمالی، مشکل جسمی او را حل کند. رییس شعبه هشتم با بیان این موضوع ادامه داد: «روز حادثه، متهم، شاکی را به خانه‌شان دعوت کرد. او علاوه بر دختر به همسر و پسر چهارساله‌اش، نوشیدنی مسموم به قرص خواب‌آور بسیار قوی خوراند به نحوی که آنها به خواب عمیق فرو رفتند. سپس در شرایطی که دختر بی‌اراده شده بود، او را مورد تجاوز قرار داد. شاکی که صبح روز بعد متوجه این موضوع شده بود به متهم اعتراض کرد اما او مدعی شد اجنه او را آزار داده‌اند و این کار باعث بهبودش می‌شود.»

 

متهم که در کمال ناباوری موفق شده بود شاکی را گمراه کند، او را چهار بار دیگر نیز مورد تجاوز قرار داد. اما نقشه او در ادامه دامان خواهر کوچک‌تر شاکی را نیز گرفت: «سوءاستفاده متهم ادامه داشت تا اینکه خواهر کوچک شاکی به مدت یک روز از خانه فرار کرد. متهم وقتی از موضوع باخبر شد او را به خانه‌اش کشاند و با بهانه کشف انگیزه فرار دختر ١٧ ساله از طریق رمالی، او را نیز با شیوه قبلی مورد آزار و اذیت قرار داد.»

 

دختر نوجوان که دوبار مورد تجاوز شوهرخاله‌اش قرار گرفته بود پس از برگشتن به خانه، تهدید‌های او را نادیده گرفت و موضوع را با خواهر بزرگش – شاکی اول – در میان گذاشت. اقدامی که هر دوی آنها را به پلیس آگاهی کشاند و پرونده‌ای قطور برای متهم گشود. شوهرخاله متجاوز پس از دستگیری از سوی پلیس، اتهام تجاوز به دو خواهر را گردن گرفت و به این ترتیب پرونده برای صدور حکم به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. با این حال روز گذشته، او در مقابل دو خواهر شاکی و قضات دادگاه به انکار روی آورد. به گفته قاضی اصغرزاده، متهم علاوه بر تجاوز به جرایم آدم‌ربایی در تنکابن، کلاهبرداری ٢٣ میلیون تومانی از پدرزن و جعل سند نیز متهم شده است.

 

رییس شعبه هشتم در پایان از شهروندان به ویژه زنان خواست تا اجازه سوءاستفاده از اعتقادات‌شان را به دیگران ندهند. او با اشاره به پیشرفت‌های علمی از آنها خواست تا مسائل خود را با کمک پزشکان حل کنند و به رمالان که دنبال فرصتی برای استفاده از ناآگاهی دیگران هستند اطمینان نکنند.