دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در مراسم عروسی در منطقه چراغ آباد شهرستان میناب، بلافاصاه ماموران انتظامی بخش توکهور این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل فردی با معرفی خود به عنوان صاحب عروسی و پدر داماد اعلام داشته در مراسم عروسی فرزندش مشغول پذیرایی از مهمانان بوده که متوجه درگیری و سپس صدای شلیک گلوله در محل پارک خودروهای میهمانان شده، که برابر اظهارات صاحب عروسی مشخص شده افرادی بنامان معلوم با مصرف مشروبات الکی و نداشتن حالت طبیعی مناسب با در دست داشتن سلاح کلاش و کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده اند که موجب رعب و وحشت حاضرین و خسارت به یکدستگاه خودرو شده و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متعاقب آن گزارش تیرخوردگی یک خانم در مرکز درمانی هشتبندی اعلام و مامورین به محل عزیمت که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو به سمت منزل یکی از اهالی منطقه چراغ آباد تیراندازی کرده که بر اثر این تیراندازی یک خانم بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحت وارده در محل فوت و دو نفر دیگر با اصابت گلوله دچار جراحت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی میناب و همکاری عوامل انتظامی بخش توکهور و پلیس فتا این شهرستان در کمترین زمان ممکن تعداد ۶ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی شهرستان در دو عملیات ضربتی و همزمان دستگیر ودر بازرسی از محل وقوع جرم و مخفیگاه متهمان تعداد ۱۹ پوکه و دو عدد فشنگ جنگی کلاش کشف و یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک مربوط به متهمین توقیف شد.

سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی به انگیزه درگیری قبلی و طایفه ای با هدف انتقام جویی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به افزایش وقوع این گونه حوادث در سطح استان، از عموم مردم به ویژه خانواده ها خواست از نگهداری هرگونه سلاح و مهمات غیرمجاز در منزل اکیداً خودداری کرده و نسبت به نظارت و کنترل رفتاری فرزندان خود نهایت جدیت و حساسیت لازم داشته باشند.