آخرین اخبار از طرد اتباع غیر مجاز در پایتخت

 احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در خصوص حضور اتباع غیرقانونی در پایتخت ، اظهار داشت: سازمان ملی مهاجرت یک طرح خاص را در وزارت کشور مکتوب کرده و تکالیفی را برای همه استانداران مشخص کرده است؛ در تهران نیز با شرایط خاصی که وجود دارد جلسات ویژه‌ای برای موضوع و مسئله حضور اتباع بیگانه در پایتخت مورد توجه قرار گرفته است.

معاون استاندار افزود: در سال گذشته و همچنین چند ماه از سال جدید کنترل این موضوع را شهروندان عزیز مشاهده کردند؛ چرا که در گذشته شاهد یک سری حرکات و موضوعاتی بودیم که این موارد کنترل شد به خصوص موارد و فیلمبرداری‌هایی که اتباع در برخی نقاط و مراکز داشتند که با هماهنگی‌هایی که انجام شد به سمت کنترل و مهار این اقدامات حرکت کردیم.

فرماندار تهران اضافه کرد: حضور اتباع خارجی در همه جا و همه کشور‌های جهان به دلایل مختلف وجود دارد، اما مسئله مهم این است که باید حضور اتباع کنترل و تعریف شده باشد.

قیومی در پایان اظهار کرد: در شهر تهران نیز کار شناسایی اتباع منطقه به منطقه و محله و محله با توجه به ظرفیت‌های موجود انجام شده و حضور اتباع در مشاغل نیز یک به یک رصد شده است و باید گفت بحث اتباع غیر مجاز و طرد آنها به صورت جدی پیگیری می‌شود.