اگر این ۹علامت را در زنی دیدید، با اوازدواج نکنید!

این نشانه‌ها اغلب اوقات بسیار ظریف و نامرئی هستند. شما می‌توانید این نشانه‌ها را در خلال گفت‌وگوهای روزانه شناسایی کنید. در این مقاله با شما ۹ نشانه کلامی را در میان می‌گذاریم که اگر از زنی شنیدید، بهتر است که درباره ازدواج با او قدری بیش‌تر تأمل کنید.

1.همیشه قربانی است

اگر همیشه در همه موقعیت‌ها او قربانی است، هشداردهنده است. اگر همیشه دیگران را مسئول بدبیاری‌هایش می‌داند و هرگز مسئولیت رفتار و تصمیماتش را نمی‌پذیرد، باید مراقب باشید. این علامت نشان می‌دهد که احتمالا این فرد هنوز نابالغ است و نمی‌تواند مسئولیت‌پذیر باشد.

2.دست از شکایت بر نمی‌دارد

گاهی درد ِ دل و تخلیه روانی خوب است. اما اگر مدام درباره هر چیزی شکایت می‌کند، ممکن است جای نگرانی باشد. چه شغل، چه دوستان، چه باریستای محل، اگر شکایت‌ها ناتمام هستند، می‌تواند نشانه‌ای از ذهنیت منفی‌گرای او باشد.

3.احترامی برای وقت‌تان قائل نیست

دیر رسیدن سر قرار یا لغو قرارها در لحظه آخر، نشانه‌ای از بی‌مسئولیتی و احترام نگذاشتن به وقت دیگری است. اگر همیشه این شما هستید که باید برنامه‌تان را با او تنظیم کنید باید قدری بیش‌تر فکر کنید.

4.فاقد جاه‌طلبی است

قدری جاه‌طلبی برای پیمودن مسیری طولانی لازم است. معنیش این نیست که او باید رئیس شرکت باشد، بلکه باید قدری هدف و برنامه برای آینده داشته باشد. اگر صرفا با جریان حرکت می‌کند و مدل هر چه پیش آید خوش آید است، قبل از ازدواج فکر کنید.

5.قدردان چیزهای کوچک نیست

در دوندگی‌های زندگی شلوغ راحت می‌توانیم منابع قدردانی و شکرگذاری را فراموش کنیم. لمس کوچکی روی شانه توسط یک دوست، کلمه محبت‌آمیز و حاکی از مراقبت و ژستی متفکرانه، همگی چیزهای کوچک اما شایسته قدردانی هستند. اگر او نمی‌تواند از چیزهای کوچک زندگی قدردانی کند، بهتر است فکر کنید زیرا ممکن است حقیقتا رابطه برایش ارزشمند نباشد.

6.مدام شما را با دیگران مقایسه می‌کند

هیچ‌چیزی بدتر از این نیست که آدم را با دیگری مقایسه کنند. اگر همیشه بحث روابط قبلی، آدم‌های محیط کار و شرکای عاطفی دوستان وسط است و لحنی مقایسه‌گونه وجود دارد، بیش‌تر فکر کنید.

7.به مرزهایتان احترام نمی‌گذارد

احترام به مرزها یعنی درک و احترام به نیازها و حریم خصوصی دیگری. اگر به مرزهایتان احترام نمی‌گذارد، احتمالا فاقد حس همدلی و درک است.

8.حس بیش‌مالکیتی

قدری حسادت در هر رابطه‌ای بهرحال وجود دارد و بامزه است. اما اگر مدام حس مالکیت او تحریک می‌شود، بازی فرق دارد. اگر همیشه کنترل‌تان می‌کند، می‌خواهد بداند کجا و با که هستید یا اگر با او نباشید غمگین می‌شود، اسمش عشق نیست. خفه کردن طرف مقابل است.

9.همدلی نشان نمی‌دهد

همدلی یعنی توانایی درک دیگری و به اشتراک گذاری احساسات با دیگری. همدلی برای روابط صمیمانه اهمیت دارد. اگر نمی‌تواند با شما همدلی کند یا نسبت به ناراحتی شما ابراز نگرانی نمی‌کند، سخت است، اما باید بدانید که احتمالا علاقه‌ای در کار نیست.