آدم فضایی‌ها روی زمین هستند!| بیگانگانی که در میان ما زندگی می‌کنند

یک مقاله جدید نشان می دهد فرازمینی ها نیز می توانند در زیر زمین یا در پایگاهی در داخل ماه زندگی کنند. فرازمینی به هر جسم یا موجودی فراتر یا خارج از سیاره زمین اشاره دارد.

برنامه شکوفایی انسان

به گزارش us-news مطالعه برنامه شکوفایی انسان در دانشگاه هاروارد این ایده را بیشتر مطرح می کند که بشقاب پرندهها یا پدیده های هوایی ناشناس (UAP) ممکن است سفینه هایی باشند که از موجودات بیگانه مستقر در زمین بازدید می کنند.

مطالعه‌ای که توسط برنامه شکوفایی انسان دانشگاه هاروارد انجام شده، این ایده را مطرح می کند که بشقاب پرنده‌ها امکان دارد بتوانند خود را به‌عنوان انسان در ‌آورند. همچنین شاید از آینده زمین آمده باشند یا شاید از نسل دایناسورهای هوشمند باشند.

آدم فضایی‌ها روی زمین هستند!| بیگانگانی که در میان ما زندگی می‌کنند

اشکالی از هوش غیرانسانی

این مطالعه برای ارائه یک توضیح «غیر متعارف» جایگزین برای مشاهده‌ UAP ها و فرضیه‌ای است که احتمال دارد آنها را اشکالی از هوش غیرانسانی (NHI) بداند که در حال حاضر به نوعی در محیط زمین وجود دارند.

یعنی به گونه ای مخفی در کنار ما باشند و در واقع سفینه‌هایی به شمار روند که از دوستان بیگانه مستقر در زمین بازدید می‌کنند.

سرزمین رمزنگاری

در مقاله هاروارد آمده است: نویسنده به‌گونه‌ای از عمق شواهد و تئوری آگاه شد که به طور آزمایشی از توضیح فرازمینی دیگری نیز پشتیبانی می‌کند؛ «فرضیه سرزمین رمزنگاری CTH» که معتقد است در اینجا ممکن است UAP فعالیت‌های NHI های پنهان را منعکس کند.

همچنین در این مطالعات چهار نظریه در مورد بیگانگانی که در نزدیکی انسان زندگی می‌کنند نیز بررسی شد.

زمین‌های رمزنگاری شده انسانی

اولین مورد، زمین‌های رمزنگاری شده انسانی هستند؛ تمدن بشری باستانی از نظر فناوری پیشرفته که تا مدت‌ها پیش تا حد زیادی مثلاً بر اثر سیل نابود شده‌اند، اما همچنان به حیات خود ادامه می‌دهند.

مورد دوم انسان‌ها یا تروپودهای رمز پایه زمینی هستند؛ تمدن غیرانسانی از نظر فناوری پیشرفته متشکل از بعضی حیوانات زمینی که برای زندگی مخفیانه (مثلاً در زیر زمین) تکامل یافته‌اند. این مقاله نشان می‌دهد اینها می‌توانند یک نسل انسان‌نمای میمون‌مانند یا نوادگان «دایناسورهای ناشناخته و باهوش» باشند.

تروپود ها کلادی از دایناسورها هستند که بیش از ۲۳۰ میلیون سال پیش در آمریکای جنوبی به وجود آمدند و سپس در دیگر قاره‌ها گسترش یافتند.

آدم فضایی‌ها روی زمین هستند!| بیگانگانی که در میان ما زندگی می‌کنند

فرازمینی‌ها

سومین موجودات رمز پایه، فرازمینی‌ها یا فرازمینی‌های پیشین هستند. اینها به ترتیب از جای دیگری در کیهان یا از آینده بشر به زمین می‌آمدند و خود را در خفا مانند ماه پنهان می‌کردند.

کریپتوزمین‌های جادویی

نظریه چهارم که CTH ۴ نامیده می‌شود، «کریپتو زمین‌های جادویی» هستند؛ موجوداتی که کمتر شبیه بیگانگان داخلی و بیشتر شبیه فرشتگان زمین‌نشین هستند.

بنا بر مطالعات این مقاله؛ این‌ موجودات به دنیایی که انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند به روش‌هایی مرتبط هستند که کمتر تکنولوژیکی هستند تا جادویی و در واقع به‌نوعی مثال‌هایی از جن و پری‌ها ارائه می‌کنند؛ بنابراین ممکن است برای بسیاری از مردم آسان به نظر نرسد.

در مقابل، ضعف اصلی CTH ۴ عجیب بودن آن است؛ به‌ویژه برای افرادی که آموزش‌دیده‌اند تا خود را محدود به توضیحات در مدل استاندارد فیزیک کنند.