آغاز پرداخت وام ۱ میلیون تومانی یارانه بگیران + فیلم

وام یک میلیونی دولت برای یارانه بگیران به دلیل شرایط بحران  کرونا  در کشور امروز به حساب یارانه بگیران واریز  می شود.

 به گزارش افکارنیوز،  رئیس بانک مرکزی ایران از آغاز پرداخت وام یک میلیونی به تمام سرپرستان خانواری که مایل به دریافت آن بوده اند و کد ملی شان را پیامک کردند، خبر داد.

 اخبار اقتصادیتا ۳۱ فروردین ۹۹ مجموع پیامک‌های معتبری که توسط سرپرستان خانوار مشمول  یارانه  به سر شماره ۶۳۶۹ ارسال شد به ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ مورد رسید.

این تسهیلات به صورت قرض الحسنه است و اقساط آن در 30 ماه از یارانه‌ها، برداشت می‌شود.

‌این تسهیلات برای همه متقاضیان سرپرست خانوار یارانه‌بگیر 10 میلیون ریال است اما برای ‌4‌ میلیون خانوار از اقشار کم‌درآمد، رقم این تسهیلات 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

برای بقیه سرپرستان خانوار یارانه بگیر نیز به تدریج این وام تا پیش از ماه مبارک رمضان، واریز می‌شود.

به گفته سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا کسانی که در فهرست یارانه بگیران هستند و به هر علتی سرپرست خانوار پیامک ارسال نکرده است تا ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند که پیامک را ارسال کنند.

وام یک میلیونی

شرایط ثبت نام برای وام یک میلیونی

 برای ثبت نام در وام یک میلیونی دولت و یا همان وام کرونا، پیامکی با سر شماره V.REFAH به تلفن همراه سرپرستان خانواده ارسال شده که در صورت تمایل می توانند کد ملی خود را به سامانه 6369 ارسال و ثبت نام کنند

پیش از این میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره آخرین جزئیات ثبت نام این وام و زمان واریز وام یک میلیونی گفته بود:  افرادی که تا 31 اردیبهشت 99 پیامک بدهند، پنج شنبه همین هفته، وام یک میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

امروز روز واریز 1 میلیون تومان به حساب سرپرستان خانواری است که با سیم کارت خود کدملی شان را به سرشماره اعلامی وزارت رفاه پیامک کرده اند.

بیشتر بخوانید:

آغاز پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج+ جزئیات

پرداخت وام به آسیب دیدگان کرونا

آمار آنلاین کرونا در ایران و جهان

آخرین آمار کرونا در کشور در 3 اردیبهشت

ماهواره نور و قدرتی که ایران نشان داد