کشته شدن وحشتناکه ٣ جوان در تصادف رانندگی گیلان

رستگار فرمانده پلیس راه گیلان گفت:این جوانان با خودروهای پدر خود در خلوت جاده ها راندندو به دلیل انحراف به چپ و عدم مهارت در رانندگی جان خود را از دست دادند.

 

فرمانده پلیس راه گیلان با ابراز تأسف از مرگ سه جوان حدود ١٨ ساله مذکور،تصریح کرد تشخیص درست از خطر تصادف برای یک جوان ١٨ ساله مفهوم نیست و به همین منظور قوانین رانندگی را رعایت نمی کند. 

 

وی با اشاره به اینکه برای رانندگی باید فرد دارای گواهینامه باشد و آموزش های لازم را فرا گیرد،یادآور شد:سهل انگاری برخی خانواده ها منجر به حوادث ناگوار می شود. 

 

رستگار در ادامه به وضعیت راه ها و جاده های کشور اشاره کرد و متذکر شد.به جز محور توتکابن در مسیر وردبار ،رستم آباد که از مدت ها پیش به دلیل رانش زمین مسدود شده است.بقیه محور ها باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

 

وی از رانندگان محور مذکور خواست تا از جاده قدیم رشت قزوین برای تردد استفاده کنند و رعایت قوانین رانندگی را مورد توجه خود قرار دهند. 

 

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه سرعت و سبقت مجاز دو عامل مهم در وقوع تصادفات مرگبار است،خاطر نشان کرد:رعایت سرعت مطمئنه امری ضروری و مهم است.