رازی که همسر رحمان عموزاد درباره شوهرش فاش کرد

رحمان عموزاد کشتی گیر آزاد تیم ملی که با القابی چون رحمان بی رحم شهرت دارد، در فینال رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک تابستانی 2024 پاریس آخرین مدال نقره کاروان ایران را کسب کرد. رحمان عموزاد کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک تابستانی 2024 پاریس با نتیجه 10 بر 3 از حریف ژاپنی خود کیتارو کیوکا شکست خورد و به طلای پاریس نرسید.

رحمان بی رحم ایرانی ها از یک‌هشتم تا فینال حتی یک امتیاز هم به رقبا نداد اما علی رغم پیش بینی ها به حریف ژاپنی خود باخت. گفته می شود بعد از کسب مدال نقره، همسر رحمان با او تماس گرفته و از باخت وی دربرابر حریفش ابراز ناراحتی کرده است. به بهانه کسب مدال نقره توسط رحمان عموزاد گفتگوی احساسی همسر رحمان درباره مهربانی هایش را منتشر نموده ایم.

ویدیویی از رحمان عموزاد و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو قبل از رفتن رحمان به المپیک 2024 ضبط شده و همسر رحمان عموزاد درباره لقبی که به رحمان داده اند، چنین می گوید:

همونطور که می‌دونید لقبشون رو بی‌رحم گذاشتند ولی در خانواده و بیرون که با مردم هستند خیلی روحیات لطیفی دارند، خوش برخورد و خوش صحبت هستند.

رازی که همسر رحمان عموزاد درباره شوهرش فاش کرد

همسر رحمان عموزاد کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم

همسر رحمان عموزاد در ادامه صحبت هایش برای این ورزشکار آرزوی موفقیت کرد و گفت:

رحمان عزیزم می‌دونم در این راه خیلی سختی‌ها رو تحمل کردی حمل کردی اینو بدون من همیشه تو رو حمایت می‌کنم پشتتم اینو بدون خدا همیشه همراه توئه بهت انرژی میده ایشالا بتونی طلای المپیک رو نصیب خودت کنی و بدون که من همیشه دوست دارم و حمایتت می‌کنم.

او درباره شکست های رحمان و روحیه او چنین گفت:

وقتی که آقا رحمان می‌بره، راضی نیستش و به بیشترین‌ها فکر می‌کنه ولی گاهی اوقات که شکست هست، بیشتر سعی می‌کنه خودش رو جمع بکنه، روحیاتش رو حفظ کنه که بتونه در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه‌ها رو بگیره.

همسر عموزاد در مورد سختی های زندگی با یک قهرمان عنوان داشت:

بالاخره بعضی از مسئولیت‌ها هست، سختی‌های خودش رو داره، دلتنگی هست برای هر دو نفر، یک سری از مسئولیت‌ها هست که باید آدم پذیرا باشه، رحمان هم در این راه دارن خیلی سختی‌ها را تحمل می‌کند، خیلی فشار روشونه که باید دل مردم رو شاد بکنن،پرچم کشور رو بالا نگه دارند.

رحمان عموزاد که تنها 22 سال سن دارد، در ادامه حرف های همسرش و لقبی که به او داده اند، چنین گفت:

بی رحم بودن در ورزش نیازه و باید بی‌رحم باشی و اگه بی‌رحم نباشی، به قهرمانی نمی‌رسی، مظلومیت و اون پهلوونی هم به جاش، روی تشک باید بجنگی و بی‌رحم باشی و پیروز میدان بشی.