فال عطسه پنجشنبه چه معنی دارد؟/ تعبیر ساعت های فال عطسه پنجشنبه

فال عطسه در روزهای مختلف تعابیر مختلفی دارد. در این مطلب به تعبیر فال عطسه پنجشنبه می پردازیم و فال عطسه در ساعات مختلف روز پنجشنبه را می خوانید.

هر یک از ما ممکن است در طول روز چندین بار عطسه کنیم. برخی از افراد معتقد هستند که زمان این عطسه خبر از اتفاقات و تغییراتی پیرامون ما و دیگران می دهد.

ما هم برا تکمیل بخش فال و طالع بینی فال عطسه واقعی رو هم اضافه کردیم. کافیه زمان عطسه رو با جدول زیر تطبیق بدید و از فال عطسه امروز آگاه شوید.

تعبیر فال عطسه در روز پنجشنبه

​به لحاظ علمی عطسه اتفاق خوبی است که در بدن رخ می دهد. بیرون دادن مخاط حاوی مواد خارجی و ذرات آزادهنده از حفره بینی و پاکسازی این حفره اتفاقی است که با هر عطسه رخ می دهد. به طور طبیعی هم وقتی بوی جالبی به مشام انسان می رسد که سوراخ بینی را قلقلک می دهد عطسه رخ می دهد. مواردی مثل فلفل های تند، گرد و غبار یا هر چیزی مانند این می توانند باعث بروز عطسه شوند. گاهی نیز عطسه صرفا نشانه بیماری است.

اما در فرهنگ تایلند عطسه در ساعت های مختلف روز و حتی روزهای هفته میتواند معنا و مفهوم خود را داشته باشد. در این مطلب جدول فال عطسه تایلندی و فرانسوی را در اختیارتان می گذاریم و نکات جالبی را در این باره برایتان میگوییم.

جالب است بدانید که ژاپنی ها هم باورهای مشابهی در این باره دارند و گاهی در انیمه های ژاپنی هم این باورها را به نمایش می گذارند. در واقع در این انیمه ها وقتی فردی پشت سر یکی از کاراکترها صحبت میکند آن کاراکتر شروع به عطسه های پیاپی می کند.

اما جالب اینکه عطسه کردن در هر ساعت از روز نیز برای تایلندی ها معنا و مفهوم خاص خود را دارد. البته در برخی کشورهای دیگر هم همینطور است. مثلا در هند اگر قبل از رفتن به محل کار یا خارج شدن از خانه عطسه کنید به معنای بدشانسی است. به همین خاطر هندی ها توصیه می کنند که در این موارد برگردید و یک لیوان آب بنوشید. 

فال عطسه در روز پنج شنبه ، را باهم مرور میکنیم.

ساعت فال عطسه پنج شنبه صبح زود
۶-۷ نامه یا ایمیل یا پیامک یا تلگرامی دریافت می کنید
۷-۸ ملاقاتی غیرمنتظره خواهید داشت
۸-۹ جوابش را بدهید
ساعت فال عطسه پنج شنبه صبح
۹-۱۰ صحبت مهمی خواهد شد
۱۰-۱۱ او علاقه مند است شما را ببیند
۱۱-۱۲ دیدار
ساعت فال عطسه روز پنج شنبه ظهر
۱۲-۱۳ خبری خوش در راه است
۱۳-۱۴ دلتان پیش او است
۱۴-۱۵ او شما را دوست دارد
ساعت فال عطسه بعد از ظهر پنج شنبه
۱۵-۱۶ اذیتش نکن
۱۶-۱۷ بعد از ظهر خوشی دارید
۱۷-۱۸ مواظب اوقات باشید
ساعت فال عطسه غروب پنج شنبه
۱۸-۱۹ شخصی شما را دوست دارد و شما نمیدانید
۱۹-۲۰ اتفاقی نمی افتد
ساعت فال عطسه سر شب پنج شنبه
۲۰-۲۱ به کارهایش فکر کنید
۲۱-۲۲ خیانت کار نباشید
ساعت فال عطسه آخر شب پنج شنبه
۲۲-۲۳ دیدار
۲۳-۲۴ خوشبختی