خالکوبی ارسلان قاسمی در باشگاه بدنسازی| عکس جدید این بازیگر

عکس جدیدی از ارسلان قاسمی منتشرشده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.  ارسلان قاسمی بازیگر جوان کشورمان است.

ارسلان قاسمی در مجموعه‌های تلویزیونی "یوسف پیامبر" و "در چشم باد" بازی کرده بود. همچنین ارسلان قاسمی در عالم خوانندگی هم فعالیت کرده است. یکی دیگر از سریال های پرطرفدار با بازی ارسلان قاسمی"هوش سیاه" نام داشت.

ارسلان قاسمی از بازیگران چشم رنگی و جذاب سینمای ایران می باشد.​

خالکوبی ارسلان قاسمی در باشگاه بدنسازی| عکس جدید این بازیگر

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر تلویزیون و سینما متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد ، وی علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی و مدلینگ فعالیت می کند ارسلان قاسمی هم مانند بسیاری از بازیگران یک کافه رستوران دارد ، مکان این رستوران ولنجک تهران می باشد.

ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون  تا مقطع دیپلم در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و دو خواهر و یک برادر دارد.

ارسلان قاسمی از بازیگرانی بوده که از دوران کودکی و سال 1380 و در سن 6 سالگی تا کنون در سینما و تلویزیون بازی میکند و از معدود بازیگرانی است که توانسته بعد از سن کودکی و نوجوانی در سن بزرگسالی نیز بازی کند چرا که بسیاری بازیگرانی که در دوران کودکی بازیگری میکردند به دلیل تغییر چهره بعد از سن بلوغ از بازیگری حذف شدند اما ارسلان قاسمی توانست بازیگری توانست بازیگری را ادامه بدهد.

شایعه ازدواج با ترلان پروانه

مدتی پیش رسانه ها و در فضای مجازی ازدواجش با ترلان پروانه بازیگر زن ایرانی تیتر اول و داغ بود بعد از این خبرها خانواده و خود بازیگر زن تکذیب کردد و گفت: من دختر دیگری را دوست دارم و هیچ علاقه ای به این بازیگر ندارم.

ارسلان قاسمی در اینستاگرام 

این بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و در در ثفحه پیج اینستاگرام خود عکسها و خبرهای مربوط به فعالیت های خود را به اشتراک میگذارد و هوادارن خود را از این بایت با خبر میکنند.

Instagram.com/Arsalanghasemi1995

فیلمهای سینمایی و سریال ها

آرام می‌گیریم
هفت سنگ
هوش سیاه ۲ و ۱
تا ثریا
فاصله‌ها
ماه گرفتگی
رسوایی
نفوذ (مجموعه اینترنتی)
تاکسی نارنجی
کلانتری غیرانتفاعی
جعبه موسیقی
خاک سرد
شام عروسی

آهوی پیشونی سفید 1 و 2

و ...