پخش زنده بازی ساسولو و یوونتوس امشب 27 فروردین 1402

ساسولو و یوونتوس از رقابتهای سری آ ایتالیا امشب 27 فروردین 1402 از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند.

برای تماشای زنده بازی ساسولو و یوونتوس اینجا کلیک کنید

 

پخش زنده بازی ساسولو و یوونتوس امشب 27 فروردین 1402

پخش زنده بازی ساسولو و یوونتوس امشب 27 فروردین 1402

تیم یوونتوس که برای سومین فصل متوالی از شرایط آرمانی فاصله گرفته و اوضاع زیاد جالبی ندارد، امشب و در چارچوب هفته سی‌ام سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان ساسولو خواهد بود.

تیم فوتبال یوونتوس در این فصل با آلگری تا کنون از ۲۹ بازی ۵۹ امتیاز گرفته و باید بالاتر از تیم‌های شهر میلان و البته آ اس رم در رتبه سوم باشد اما کسر ۱۵ امتیاز از این تیم بدلیل تخلفات مالی سبب شده تا شاگردان آلگری با ۴۴ امتیاز در رتبه هفتم باشند.

موضوع جایی بدتر می‌شود که احتمال دارد سه روز دیگر بازهم با رای دادگاه از تورینی‌ها امتیاز کم شود و بانوی پیر وضعیتی بدتر از این پیدا کند.

اما باخت هفته پیش یووه به لاتزیو تا اندازه زیادی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان از طریق سری آ را برای شاگردان آلگری ناممکن کرده است؛ نتیجتا گورخرها باید دو هدف را از یک مسیر دنبال کنند و ضمن فتح لیگ اروپا سهمیه لیگ قهرمانان را هم کسب کنند.

یووه در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در بازی رفت با یک گل از سد اسپورتینگ در خانه گذشته است البته که یووه همچنان نگاهی به فتح جام حذفی نیز دارد هرچند که کار سختی برای حذف اینتر در مه‌آتزا خواهد داشت.

اما یووه که در ۵ بازی اخیر خود در سری آ ۲ باخت و ۳ برد داشته امشب به مصاف ساسولو تیم ۳۷ امتیازی و سیزدهم جدولی خواهد رفت که در پنج بازی آخرش موفق به کسب ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ باخت شده است.