پخش زنده تاتنهام-آرسنال امروز 25 دی 1401

پخش زنده تاتنهام -آرسنال امروز 25 دی 1401 را در افکارنیوز ببینید.

برای مشاهده پخش زنده تاتنهام-آرسنال امروز 25 دی 1401 اینجا کلیک کنید

 

image.png (7)

پخش زنده آرسنال و تاتنهام ۲۵ دی ۱۴۰۱

آرسنال میکل آرتتا برخلاف نظر همه کارشناسان و مدعیان در ابتدای لیگ، بعد از گذشت ۱۹ هفته از لیگ همچنان در لیگ برتر یکه تازی می‌کند و با وجود مصدومیت یکی از ستارگان اصلی خود یعنی گابریل ژسوس، همچنان فرم خوبی دارد. آن‌ها حالا با ۴۴ امتیاز صدرنشین هستند و با توجه به شکست سیتی در بازی روز گذشته برابر یونایتد، فرصت دارند تا بار دیگر اختلاف خود با سیتی خطرناک را به ۸ امتیاز افزایش دهند. البته چنین کاری برابر تاتنهام آنتونیو کونته آن هم در شرایطی میهمانی کار دشواری به نظر می‌رسد!

تاتنهام البته فرم خوب اول فصل خود را از دست داده این روزها با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول و پایین‌تر از نیوکاسل ۳۵ امتیازی است. آرسنال در ۵ بازی آخر خود ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده و تاتنهام ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، ۱۲ بار آرسنال و ۱۱ بار تاتنهام پیروز شده‌اند، ۷ بازی هم به تساوی انجامیده است. نکته اساسی درباره دربی حساس شمال لندن اینکه در ۷ بازی آخر، هر تیمی که میزبان بوده پیروز شده و در این ۷ بازی، ۴ بار تاتنهام میزبان و پیروز بوده و ۳ بار آرسنال! آیا این قاعده امشب هم صادق است؟ برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام ۲۵ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لیک ابتدای مطلب استفاده کنید.