نادال: حذف بارسلونا ناجوانمردانه بود

به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از الپائیس نوشت، رافائل نادال اظهار داشت: در خلال چند روز گذشته پس از ناکامی تیمهای بارسلونا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، فوتبال نشان داد گاه چقدر بیرحم می شود و به ناجوانمردانه ترین شکل تیمی را جریمه می کند. برای من عدم راهیابی این دو تیم به بازی نهایی لیگ قهرمانان مایه تاسف و ناراحتی است.

این ورزشکار پرافتخار اسپانیایی که همیشه طرفدار رئال بوده، افزود: این که چلسی در فینال باشد اما بارسا نباشد، حتی برای من نیز تاسف آور است. چنین اتفاقی در اصل نباید روی می داد. کاری هم نمی شود کرد جز این که در نظر داشته باشیم، فوتبال همین است و زندگی بازهم ادامه دارد.

او ادامه داد: درست است بارسا حذف شد اما به عنوان یک اسپانیایی و طرفدار رئال، به بارسا بخاطر شکل چشم نواز بازی اش تبریک می گویم. ‌‌آنها در گذشته دور و نزدیک افتخارات بیشماری کسب کرده اند و سزاوار احترامی ویژه هستند.

این اظهارات در حالی عنوان شد که بارسلونا پس از باخت یک بر صفر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی سه‌شنبه شب در خانه ۲ بر ۲ مقابل حریف انگلیسی متوقف شد و از صعود به بازی فینال در تاریخ ۳۰ اردیبهشت در آلیانس‌آره‌نا بازماند.

همچنین رئال مادرید در بازی برگشت مقابل بایرن آلمان به برتری ۲ بر یک رسید. اما در مجموع ۳ بر ۳ مساوی کرد و در ضربات پنالتی از باواراییها شکست خورد.