یوزهای ایرانی به دنبال شکست سامورایی ها

به گزارش افکارنیوز، جام ملتهای آسیا به اوج هیجان خود رسیده و 4 تیم ایران، ژاپن، قطر و امارات به نیمه نهایی رسیدند و غول های بزرگی همچون استرالیا ، کره جنوبی و حتی عربستان از گردونه رقابت ها حذف شدند.

در یک سوی جدول مسابقات اگرچه برخی کار ایران را برای رسیدن به نیمه نهایی نسبت به آن طرف جدول راحت تر می دانستند اما حالا رقابت تیم ملی کشورمان در مقابل سامورایی های ژاپن رقابتی جذاب و دیدنی است که اندازه یک فینال تمام عیار می ارزد.

دو قطب برتر فوتبال آسیا در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که ایران در طول سالهای اخیر هیچگاه به قدر امروز تیمی سرحال و آماده نداشته است و از سوی دیگر ژاپنی ها با ترکیبی مرموز و جوان و با بردهای اقتصادی پا به عرصه میدان گذاشتند.

شاگردان کی روش حالا که پس از 15 سال به این مرحله از جام ملتها رسیده اند نمی خواهند به راحتی جام قهرمانی را از دست بدهند، تیمی مقتدر که اماده بازی با ژاپن است.

کی روش در این بازی مهدی طارمی بازیکن مورد علاقه اش را در اختیار ندارد اما به نظر می رسد سامان قدوس و کریم انصاری فرد دو گزینه اصلی جانشینی وی در این پست باشند.

در مقابل ژاپنی ها که در روزهای اخیر به قدرت تیم ملی ایران اعتراف کرده اند در بازی های گذشته با نتایج یک بر صفر رقیبان خود را شکست داده اما نکته مهم این است که در بازی عربستان و ژاپن کاملا مشهود بود که مالکیت بازی در دستان عربستانی ها قرار داشت اما پیروز میدان ژاپن بود.

بازیکنان ژاپن بازیکنان جوان و سرعتی هستند و کی روش این مساله را به خوبی می داند و مطمئنا همچون بازی های قبلی تیم ملی ترکیبی را به زمین مسابقه می فرستد که پیروز میدان باشد.

ایران و ژاپن اگر چه در نیمه نهایی مقابل هم به میدان می روند اما می تواند از فینال آسیا هم جذاب تر باشد و چشمان بسیاری منتظر شروع مسابقه فردا دوشنبه هستند .