در فاصله حدودا ۴۵روزه تا دو بازي تيم ملي ايران، اخبار ضد و نقيضي درباره ميزان مصدوميت هادي عقيلي مدافع مليپوش كشورمان به گوش ميرسد

به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت گل، شب گذشته و در جریان بازی العربی قطر در مقابل الاهلی، هادی عقیلی مدافع ایرانی و کاپیتان تیم العربی در برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت و بلافاصله راهی بیمارستان شد.

پس از انتقال عقیلی به بیمارستان، پزشکان از قفسه سینه او عکسبرداری کردند تا شدت این مصدومیت مشخص شود. ساعتی بعد سایت قطری الکاس که رقابت‌های لیگ برتر قطر را پوشش می‌دهد در مورد مصدومیت عقیلی نوشت: مصدومیت این بازیکن جدی نیست و خطری وی را تهدید نمی‌کند. اما برای اینکه هیچ خطری عقیلی را تهدید نکند وی باید تا ۲ روز آینده در بیمارستان بستری باشد.

اما چند ساعت بعد، خبر دیگری منتشر شد که نشان داد مسئولان باشگاه العربی به بازگشت زودهنگام ملی‌پوش ایرانی خیلی هم امیدوار نیستند. بر اساس این خبر مسئولان العربی تلاش‌های خود را برای به خدمت گرفتن یک مدافع عراقی آغاز کرده‌اند تا در صورت طولانی شدن مصدومیت هادی عقیلی بتوانند از او استفاده کنند.

مبارک مصطفی، رئیس باشگاه العربی در این زمینه به سایت قطری الکاس گفت: با وجود مشکلاتی که وجود دارد مذاکرات خود را با سلام شاکر، مدافع عراقی تیم الخور آغاز کردیم و به احتمال زیاد این بازیکن به زودی به جمع بازیکنان العربی اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر مصدومیت عقیلی باعثشود تا در مدت زیادی از وجود این بازیکن محروم شویم باید با مدافع عراقی الخور قرارداد امضا کرده و سریعا او را به جمع بازیکنان تیم اضافه کنیم.

حالا بايد منتظر بمانيم تا اخبار موثقتري درباره شدت مصدوميت مدافع مليپوش كشورمان دريافت كنيم. به خصوص كه تيمملي ايران حدودا ۵۰روز ديگر بايد در يك مسابقه رسمي به مصاف تيم ملي قطر برود و يك هفته قبل از آن بازي هم ديدار دوستانهاي با اردن خواهد داشت.