به گزارش عصر فارس،مهدی تاج درباره تعامل اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: واقعیت این است که ما در هیئت رئیسه تفاهم و تعامل داریم و این تعامل به خاطر این است که به مشکل نخوریم. تلاشمان این است که در مدیریت فوتبال دچار مشکل نشویم و تیم ملی که در راه بزرگی گام برداشته و در مسیر سختی است به حاشیه نرود.

وی افزود: از مدیران و مسئولان گرفته تا همه آنهایی که در فوتبال فعالیت می‌کنند باید هم‌دل باشند تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند. در این دو ماه در مقطع حساسی هستیم و به همین دلیل باید تمرکز مدیریت خودرا دو چندان کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: با توجه به تعامل و همفکری که وجود دارد هیچ‌کس نباید سعی کند مسائل داخلی فوتبال را به ارگان‌های بیرونی از جمله فیفا و AFC منتقل کند. ما در کشورمان فقط برای موفقیت فوتبال ملی تلاش می‌کنیم بنابراین منطقی نیست بخواهیم آن چه که در داخل کشور رخ می‌دهد به گوش بیگانگان برسد و پای بیگانه‌ها را به این فوتبال باز کنیم. اگر هم مسئله‌ای هست باید در داخل خودمان برطرف شود.

تاج ادامه داد: کسی نباید این علاقه‌مندی را داشته باشد که پای بیگانگان باز شود. رعایت قوانین فیفا الزامی است اما دخالت ارگان‌های خارجی به صلاح فوتبال ما نیست. ایران کشور پهناوری است که با وجود یک سری اختلاف نظرها خودش می‌تواند مشکلاتش را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: این توان را داریم که به راحتی مسائل را حل کنیم. تجربه و تاریخ گواهی می‌دهد هرجا اختیار به دست بیگانگان افتاده و یا بعضا اطلاعات نادرستی به فیفا داده شده فوتبالمان دچار تعلیق و همین تعلیق باعثعقب افتادگی فوتبال ایران شده است.

تاج افزود: باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و کاری کنیم که فوتبالمان روز به روز پیشرفت داشته باشد. آن تعلیق را علاقه‌مندان به فوتبال فراموش نکردند که باعثشد هم نام ایران خدشه دار شود و هم این آثار تعلیق همچنان وجود دارد. بنابراین نباید فردی بخواهد به خاطر مسائل درونی این اتفاقات را به بیرون ارجاع دهد و فوتبال ملی دچار تنش شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با ارزیابی مسائل میتوان اختلاف نظرها را دید به فارس گفت: در همه جای دنیا اختلاف نظرها وجود دارد که اوج آن در آمریکا و آفریقای جنوبی است اما آنها خودشان مسائل را با ذکاوت و تعامل حل کردند به طوری که شاهد برترین بازیکنان و تیمها از این قارهها هستیم.