حمود گودرزی در حاشیه بازدید از تمرین تیم فوتبال امید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس اظهار داشت: شاید باید زودتر از اینها به تمرین تیم امید می آمدیم اما فرصت نشده بود. به هر حال وقتی شنیدم که این تیم در بندرعباس حضور دارد، با هاشمی تصمیم گرفتیم که به صورت سرزده اینجا حاضر شویم. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازیکنان مشکلات‌شان را مطرح کردند، گلایه‌هایی هم از سازمان‌های ذیربط داشتند که امیدواریم این حاشیه‌ها از بین برود. شاید نگاه تبعیض‌آمیزی وجود داشته باشد، باید بتوانیم این مشکلات را رفع کرده تا بعد از سالهای سال، تیم امید با یک کار جمعی و تیمی نتیجه خوبی بگیرد و رکورد عدم حضور ما در المپیک شکسته شود.

در ادامه، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز به صحبت پرداخت و اظهار داشت: ما جلساتی را با کفاشیان و کاشانی برگزار کردیم، مسائل مختلفی مطرح شد، تصمیم گرفتیم با وزیر ورزش بازدید سرزده‌ای هم از تمرینات داشته باشیم.  اگر این تیم با پتانسیل خوب، کارهایش را پیش ببرد، بعد از چهل سال می‌تواند المپیکی شود. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم. باید همدلی در ورزش وجود داشته باشد و گودرزی به عنوان متولی ورزش نقش اساسی دارد، ما هم در خدمت وزارت ورزش هستیم. این بازدیدها در رشته‌های دیگر به ویژه ورزش‌های مدال‌آور انجام خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که اختلاف‌تان با وزارت ورزش حل شد، تصریح کرد: اختلافی وجود ندارد، حضور ما در بازدید از تمرینات امید هم نشان همدلی با وزارت ورزش است. شاید اختلاف سلیقه باشد، اما ما باید با سیاست‌های وزارت ورزش هم هماهنگ باشیم.