به گزارش افکارخبر، پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بعد از بازی با سایپا به بازیکنان دو روز استراحت دادیم و از روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات را پیگیری کردیم.

وی افزود: کم کم بازیکنان به ما می رسند و خرسندنیا هم دوشنبه به ما اضافه می شود. از کادرپزشکی هم تشکر می کنم و خدا را شکر که شرایط تیم خوب است. بازی با تراکتورسازی سخت است اما به امید خدا موفقیت های ما ادامه دار باشد.

سرمربی استقلال در مورد شایعه جدایی برهانی و پیوستن مطهری گفت: من قبل از تمرین هم بازیکنان تیمم صحبت کردم و گفتم هیچ کس را در لیست مازاد نگذاشته ایم. آرش برهانی را به راحتی بدست نیاوردیم که راحت از دست بدهیم. قطعا در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت ولی من اسم مطهری را این روزها می شنوم که می خواهد به استقلال بیاید. این هم حرفه ای نیست که هر روز اسم یک بازیکن مطرح شود و اینکه بخواهیم با بازیکنان تماس بگیریم.

وی همچنین در مورد شایعه حضور بختیار رحمانی نیز گفت: ما منتظریم تا نیم‌فصل شود و سپس برای جذب بازیکن اقدامات لازم را انجام دهیم. بعد از بازی با تراکتورسازی قطعاً کمبودهای خود را به باشگاه اعلام می کنیم. بعد از رفتن ریوالدو به دنبال یک هافبک طراح در میانه میدان هستیم. دو بازی تا نیم‌فصل مانده و درست نیست بخواهیم نام بازیکنانی را که مدنظر داریم، مطرح کنیم یا با آنها مذاکره‌ای انجام بدهیم.

مظلومی در خصوص وضعیت دروازه بانی این تیم گفت: ما دروازه بان خوب گرفته ایم که برای ما توپ بگیرد همان طور که می دانید ما بهترین خط حمله را داریم و در خط دروازه رحمتی را داریم و طالب لو که با وجود کم بازی کردن خیلی تلاش می کند. من از او تشکر می کنم چون این تیم برای امثال طالب لو ها و برهانی ها است. اگر هم تیم گل می خورد مربوط به همه است نه یک نفر.

سرمربی استقلال در خصوص نفرات حاضر در اردوی تیم ملی امید اظهار داشت: من همیشه منافع ملی را در نظر می گیرم. ولی من گفتم می شد دو روز زودتر بازیکنان را به اردو ببرند. من با کاشانی و مایلی کهن صحبت کردم چون سه نفر در تیم ملی داریم نباید از این بابت ضرر کنیم. طبق قانون درست نیست که بازیکن را یک روز زودتر از بازی به ما تحویل بدهند. البته می دانم که سازمان لیگ هم مشکل دارد ولی ظاهرا اصلا برنامه باشگاه ها را نگاه نمی کند.

وی تاکید کرد: با تمام احترام برای آقایان می توانستند دو روز زودتر بازیکنان را به اردو ببرند یا بازی ما را به تاخیر بیندازند اگر این کار را بکنند دیگر نمی توانیم با آنها همکاری کنیم. همین حالا روزبه چشمی از زانو مشکل دارد ولی این ذرست نیست به خاطر اسم ملی منافع باشگاه ها را نادیده بگیریم.

وی در خصوص شعارهای اندک تماشاگران استقلال بعد از بازی با سایپا گفت: جامعه این نفرات را شناخته است. دو نفر از آقایان شناخته شده اند. 4 نفر را جمع می کنند تا شعار دهند. البته من سابقه دیدن این مسائل را دارم و عادت کرده ام. در شیراز هم این اتفاق افتاد و چند روز بعد از بازی با سایپا بازی داشتیم که همین آقایان علیه من شعار دادند. ما 30 میلیون هوادار داریم و خوشحالیم که آنها راضی هستند. حتی بچه های تیم می خواستند در این باره مصاحبه کنند چون ناراحت بودند اما فکر می کنم تیم جوان استقلال با وجود اینکه قول قهرمانی نداده ام به شرایطی رسیده که انتظارات از آنها بالاست.

مظلومی ادامه داد: ما تلاش می کنیم که جام بگیریم با وجودی که قولی برای قهرمانی نداده ام و همه هدفمان این است که سهمیه آسیا را کسب کنیم اما نیم نگاهی هم به جام داریم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه اخبار تیم به بیرون درز می کند گفت: من هیچ وقت با بازیکنانم درباره این مسائل صحبت نمی کنم و اصلا انتقال اخبار به بیرون برایم اهمیتی ندارد. در هر صورت رسانه ها به خاطر شغلشان با بازیکنان و کادرفنی من ارتباط دارند اما من به بازیکنانم اصلا نه بحث می کنم نه صحبتی انجام می دهم.

سرمربی استقلال در ارتباط با مصدومیت بازیکنان و اینکه چرا همه رباط پاره می کنند گفت: فوتبال زدگی و تمرین زدگی و خستگی باعث شده تا بازیکنان به این حال روز بیفتند. وقتی در لیگ وقفه ایجاد شود در کیفیت لیگ اثر می گذارد و هواداران را از فوتبال دور می کند. وقتی به خاطر همین تمرینات مجبور می شوند لیگ را تعطیل کنند از طرف دیگر هم مجبور می شوند در یک هفته سه بازی برگزار کنند. بعد می گویند چرا تماشاگر کم به ورزشگاه می آیند. کجای اروپا غیر از شنبه و یکشنبه بازی می گذارد. از طرفی سازمان لیگ مجبور است طبق برنامه تیم ملی پیش برود ولی برای ما هم سخت است که به بازیکنانمان فشار بیاوریم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که تیم ها بدون ملی پوشان امید به میدان بروند گفت: باشگاه ها روی بازیکنان خودشان سرمایه گذاری کرده اند. فکر نمی کنم هیچ کجای دنیا این همه لیگ تعطیل شود و این همه اردو گذاشته شود. معمولا سه روز قبل از بازی ها بازیکنان در اختیار تیم است. مربی استقلال و پرسپولیس باید جوابگوی هوادار باشد و آنها دیگر توجه نمی کنند که آیا من به تیم ملی بازیکن داده ام یا خیر.

مظلومی در مورد اینکه ابتدای فصل مدعی شد کرار را کنترل می کند گفت: من کرار را کنترل کردم اما متاسفانه شرایط را طوری پیش بردند که او برود.

وی در خصوص مجتبی جباری گفت: ابتدای حرف هایم گفتم اگر اسم بازیکنی مطرح می شود در حال حاضر هیچ اقدامی صورت نگرفته است اما اگر جباری به ایران بیاید او را روی چشم خود می گذاریم.