مدیرعامل استقلال اهواز استعفا داد

به گزارش افکارخبر، با حضور محمد ملکی به عنوان مالک جدید باشگاه استقلال اهواز و حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران، ‌ محمد ارشدی به عنوان مدیرعامل این باشگاه پر هوادار انتخاب شد.

در همین راستا استقلال اهواز با تلاش‌هایی که صورت گرفت در فاصله یک دو هفته مانده به شروع لیگ برتر بسته شد و پا به عرصه مسابقات گذاشت.

استقلال اهواز با وجود تمامی سختی‌ها در این هفته‌ها بد کار نکرده و توانسته در این مدت عملکرد مناسبی داشته باشد.

آبی‌پوشان اهوازی در این مدت ۲ اردو در تهران برگزار کردند و حتی در برخی از سفرهای خود پرواز چارتر گرفتند تا ساماندهی مناسبی پشت تیم برای کسب نتیجه وجود داشته باشد.

در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسد ارشدی کمی از تیم دور شده و حتی در اهواز شایعه استعفای او از سمت خود به عنوان مدیرعامل را مطرح کردند. دلیل مطرح شدن این شایعه نزدیک بودن انتخابات مجلس و قصد جدی مدیرعامل استقلال اهواز برای حضور در این انتخابات است.

در همین رابطه با ارشدی تماس گرفتیم که وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شایعه استعفای خود گفت: با توجه به اینکه در این مقطع سرمان خیلی شلوغ شده تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا کنم اما همیشه در کنار این تیم مردمی و پر هوادار حضور دارم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. در این مدت تمامی هزینه‌های جانبی باشگاه(هتل، سفر و …) را پرداخت کردم و سعی کردم با کارهای اصولی ساختار مناسبی در باشگاه به وجود بیاورم تا استقلال اهواز چه با حضور من و چه با حضور هر فرد دیگری بتواند در مسیری که برایش مشخص شده حرکت کند و لحظه‌ای از اهداف فرهنگی، ورزشی و ایجاد نشاط در سطح جامعه باز نماند.

وی افزود: خوشحالم که توانستم بحثهای فرهنگی را در تیم جا بیاندازم و در اهداف خود موفق باشم. امروز حریفان باور کردند که استقلال اهواز تیمی بسیار قوی و حریفی سر سخت است که به راحتی توان امتیاز گرفتن از آن را ندارند. بازهم به عنوان یک هوادار در کنار تیم هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد. البته این باشگاه به حمایت بیشتری نیاز دارد. در فوتبال امروز بخش عمدهای از کار درآمدزایی و آوردن پول است که اگر هزینههای شخصی که کردم نبود شاید شرایط خیلی وخیم میشد. امیدوارم نگاهها به استقلال اهواز دلسوزانهتر باشد تا این تیم بتواند با دغدغه کمتری کارش را دنبال کند.