خدمتی فینالیست شد

به گزارش افکارنیوز، در دومین روز از مسابقات جام جهانی کره جنوبی در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، نجمه خدمتی با قرار گرفتن در رده دوم این رشته به فینال راه یافت.

این رقابت‌ها در رشته تفنگ بانوان صبح امروز(شنبه) در تفنگ ۱۰ متر بانوان آغاز شد که نجمه خدمتی توانست با کسب امتیاز ۴۱۹٫۶ کمتر از یک دهم از نفر اول مرحله مقدماتی و با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی به فینال این مسابقات راه یابد.

در این رشته، الهه احمدی با امتیاز ۴۱۶٫۳ در جایگاه یازدهم و نرجس امام قلی‌نژاد با امتیاز ۴۱۳٫۲ در جایگاه سی و پنجم قرار گرفتند، ضمن اینکه مه‌لقا جام بزرگ و صفیه صحراگرد نفراتی بودند که در جایگاه ذخیره قرار داشتند.
کشورهای، سویس، چین، صربستان، هند، کرواسی، سنگاپور، چین همراه ایران به فینال راه یافتند.
همچنین مرحله مقدماتی رشته تپانچه ۵۰متر مردان، از سری مسابقات قهرمانی جهان، لحظاتی پیش به پایان رسید که طی آن محمد احمدی، با قرار گرفتن در شانزدهم جدول امتیازدهی نتوانست به فینال مسابقات راه یابد. این در حالی است که احمدی با کسب امتیاز ۵۵۸ توانست بالاتر از تیرانداز روسیه ای که دارنده مدال قهرمانی جهان ۲۰۰۲ میباشد قرار گرفت.
در این رشته، بوین هانگ دارنده مدال برنز قهرمانی جهان از چین، باهیون پارک دارنده نقره مسابقات آسیایی از کره و ونگ هونگ دارنده مدال طلای وردکاپ جهانی از ویتنام، با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم، توانستند مدال طلا و نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کنند.
مسابقات تیراندازی جام جهانی کره جنوبی با حضور ۶۸ کشور جهان از ۲۰ فروردین تا ۲۷ فروردین در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار میشود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در این مسابقات توزیع میشود.