رویانیان کری خوانی را برای بعد از مسابقه بگذارد

به گزارش افکارنیوز، فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پرسپولیس هفته گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشت. پرسپولیس تیم جوان و با انگیزه ای است و حرف اول را در فوتبال ما جوانگرایی می زند.

وی در خصوص ارزیابی مسابقه دربی ۷۷ گفت: این دیدار برای هر دو تیم سخت است. پرسپولیسی ها نسبت به استقلالی ها بالاتر هستند و بازیکنان خوبی جذب کرده است.

وی ادامه داد: هر تیمی که پیروز شود سرمربی اش با آرامش یک فصل را روی نیمکت می نشیند و تیم را هدایت می‌کند و راحت تر می تواند به قهرمانی نزدیک تر شود.

وی افزود: استقلال بازیکنان با تجربه زیادی دارد قلعه نوعی ترکیب بسیار خوبی را ساخته و مهره های قوی ای را جذب کرده که تمام این مسائل نشان دهنده یک بازی جذاب است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس پیروزی پرسپولیس در شهرآورد اظهار داشت: من به شانس اعتقاد ندارم بلکه به تاکتیک ها و دوندگی بازیکنان معتقد هستم اما اگر بخواهم این مسابقه را از زاویه شانس بررسی کنم ۸۰ درصد پرسپولیس پیروز میدان می شود ولی بازیکنان پرسپولیس نباید به خاطر بازی هفته گذشته مغرور شوند.

بهتاش فریبا در مورد گفته های رویانیان قبل از دربی اظهار کرد: در هیچ جای دنیا مدیرعامل باشگاه انقدر مصاحبه نمی کند که رویانیان مصاحبه انجام داده است. رویانیان باید بعد از این مسابقه اگر پرسپولیس برنده شود کری خونی کند چون این کار حساب شده و فنی نیست.

وی در خصوص نتیجه های مساوی شهرآوردهای گذشته گفت: شایعه است که سرخابی ها به عمد نتیجه را مساوی می کردند سال های گذشته به دلیل اینکه مربیان دو تیم فقط به دنبال کسب امتیاز بودند کمی محتاطانه عمل می کردند شاید به همین علت باشد که بیشتر بازیهای گذشته استقلال و پرسپولیس مساوی شده است. هر تیمی که تلاش بیشتری کند دوندگی بیشتری داشته باشد و از تک موقعیت های خود استفاده بهینه را ببرد پیروز میدان می شود.

بهتاش فریبا در مورد بهترین بازیکنان شهرآورد ۷۷ اظهار داشت: اگر محمدرضا خلعتبری در این دیدار بازی کند در تیم پرسپولیس بهترین بازیکن می شود و از تیم استقلال تهران فرهاد مجیدی اسطوره استقلال بهترین بازیکن میدان می شود.

وي در پايان در خصوص خاطره انگيزترين دربي خود خاطرنشان کرد: گلي که در دقيقه ۷۸ به عابدزاده زدم خاطره انگيزترين حضورم در شهرآورد بود.