به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:



۴۳ - یوان گورکوف(لیون)

بازیساز فرانسوی باشگاه لیون از دیگر هافبک هایی است که شایعه حضورش در انگلیس به گوش می رسد. با توجه به مشکلات مالی لیون، سران این باشگاه برای جبران بدهی های خود حاضرند هافبک ۲۶ ساله خود را به تیم دیگری واگذار کنند.

سران آرسنال که نیز در ژانویه به دنبال جذب هافبک است و چند بازیکن را زیر نظر دارد، در حال مذاکره با این بازیکن نیز هستند تا شاید بتوانند با قیمت پایین تری نسبت به سایر گزینه ها نام گورکوف را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند.



۴۴ - اشلی کول(چلسی)


آینده مدافع ملی پوش چلسی در این باشگاه کاملا نامشخص است. این بازیکن از تمدید قرار خود سر باز زده و تصمیم دارد سال های بعدی فوتبال خود را در تیم های دیگری تجربه کند. از کول می توان به عنوان یکی از بهترین مدافعین چپ تاریخ باشگاه چلسی و تیم ملی انگلستان یاد کرد؛ او به احتمال فراوان آخرین فصل حضورش در این تیم لندنی را تجربه می کند.

پاری سن ژرمن به عنوان اولین گزینه برای انتقال این بازیکن معرفی می شود. رئال مادرید نیر علاقمندی خود را ابراز کرده ، اما با توجه به حضور مارسلو و کونترائو در این تیم، بسیار بعید است این بازیکن رئال را به پاری سن ژرمن ترجیح دهد