ارتباط حضور تاج در پرسپولیس و سلب امتیاز بلیط فروشی
سرویس ورزشی افکار نیوز

- اقدام فدراسیون فوتبال در پس گرفتن حق بلیط فروشی موجب تقویت شائبه هایی در مورد عدم تمایل فدراسیون فوتبال برای بازگشت مهدی تاج به عرصه فوتبال و حضور وی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شده است.

به گزارشافکار نیوز، چندی قبل پس از رایزنی های صورت گرفته مسولان باشگاه پرسپولیس، و موافقت سازمان لیگ، حق فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس در تهران به این باشگاه واگذار شد اما با وجود اینکه زمان زیادی از این موضوع نمی ‌گذرد مسئولان سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند از این به بعد حق فروش بلیت‌های بازی‌های این تیم از باشگاه پرسپولیس سلب شده است.

این خبر که روز گذشته منتشر شد، با واکنش تند محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز مواجه شد و وی با انتقاد از این تصمیم فدراسیون فوتبال مدعی شد فدراسیون به دنبال ضربه زدن به این باشگاه است.
شاید اگر این تصمیم فدراسیون فوتبال در زمان دیگری رخ می داد، حساسیت های کمتری نسبت به آن وجود داشت اما همزمانی این تصمیم با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و حضور مهدی تاج در باشگاه سرخپوشان پایتخت ابهاماتی را به وجود آورده است.

تاج که زمانی دست راست کفاشیان در دوره اول ریاستش به حساب می آمد، با دلخوری از فدراسیون فوتبال رفت و مدت ها بود خبر ی از وی در عرصه فوتبال نبود تا اینکه با تصمیم وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و گمانه زنی ها از وی به عنوان رئیس آینده هیات مدیره باشگاه حکایت دارد.

از این رو برخی معتقدند سلب امتیاز بلیط فروشی از باشگاه پرسپولیس بی ارتباط به حضور تاج در هیات مدیره این باشگاه نیست. اما برخی دیگر معتقدند سازمان لیگ از قبل تصمیم به چنین امری گرفته بود و با توجه به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، این مساله را در بدو ورود این عده اعلام کرد تا در آینده شائبه هایی در مورد اختلاف هیات مدیره پرسپولیس و فدراسیون نشینان به وجود نیاید.

حال باید منتظر گذشت زمان باشیم تا صحت هر کدام از این ادعاها مشخص شود اما تردیدی نیست که حضور مهدی تاج در هیات مدیره پرسپولیس منبع تازه ای برای خبرسازی پیرامون این باشگاه تهرانی خواهد بود.