سخنان عجیب سرمربی اینترمیامی درباره مسی

انتظارها برای معرفی برنده توپ طلای ۲۰۲۴ بالاخره دوشنبه شب این هفته به پایان خواهد رسید و همه منتظر هستند که در مراسمی که برای اهدای این جایزه در شهر پاریس و به میزبانی مجله فرانس فوتبال برگزار خواهد شد برنده امسال این جایزه ارزشمند معرفی شود.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که وینیسیوس جونیور به دلیل عملکرد درخشانش در ترکیب رئال مادرید و نقش مهمی که در دو قهرمانی ارزشمند این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته ایفا کرد این جایزه را با خود به خانه خواهد برد.

با این حال، این انتخاب مخالفان بسیاری هم دارد که بازیکنی مانند رودری که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی و قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با تیم ملی اسپانیا را تجربه کرد باید این جایزه را دریافت کند.

بحث درباره این موضوع بسیار داغ شده است و تاتا مارتینو در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: "باید بگویم که جایزه توپ طلا هرگز چیزی نبوده است که بتواند توجه من را به خودش جلب کند. هنوز هم برای من مشخص نیست که آیا این جایزه به بهترین بازیکن دنیا داده می‌شود یا به بهترین بازیکن سال. وینیسیوس جونیور شاید شایستگی دریافت آن به‌خاطر فصل خوبی که پشت سر گذاشت را داشته باشد. هرچند اگر از من بپرسید که در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا کیست، می‌گویم مسی ."