بازداشت آندرانیک تیموریان و درگیری قلعه نویی با پزشک استقلال!

استقلال در آخرین روزهای مهر سال ۹۳ برای جدال با پدیده راهی مشهد شد و مسابقه مذکور به دلیل ممانعت فدراسیون فوتبال از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، پخش زنده تلویزیونی نداشت ولی اتفاقات بسیار عجیب و غریبی در آن به وقوع پیوست که برای چند روز به سوژه مهمی در عرصه فوتبال ایران تبدیل شد. 

 

دستگیری آندرانیک تیموریان

مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید ولی هنگام خروج بازیکنان از زمین میان آندرانیک تیموریان و یکی از عوامل انتظامی بگومگو پیش آمد و کار تا جایی بالا گرفت که بازیکن آن زمان استقلال که اتفاقا حالا یکی از مربیان تیم ملی نیز محسوب می‌شود، بازداشت شد. گزارش بازداشت‌شدن آندو روز اول آبان سال ۹۳ به طور کامل در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب زیادی نیز داشت.

البته شاهرخ بیانی یکی از اعضای کادر فنی استقلال هم به خاطر درگیری‌های انتهای مسابقه برای دقایقی بازداشت شد ولی سرانجام هر دو نفر با وساطت عوامل فدراسیون آزاد شدند. 

 

درگیری قلعه‌نویی با پزشک استقلال 

این مسابقه یک حاشیه پرسروصدای دیگر هم داشت. در یکی از لحظات بازی خسرو حیدری و سجاد شهباززاده با یکدیگر برخورد کردند و همین مسئله باعث مصدومیت شهباززاده شد. دکتر ستوده پزشک تیم استقلال بالای سر سجاد رفت و پس از لحظاتی به کادر فنی اعلام کرد این بازیکن توانایی ادامه دادن را ندارد اما امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال به شهباززاده تاکید کرد داخل زمین بماند و بیرون نیاید. او همچنین با صدای بلند خطاب به دکتر استقلال گفت: شما پزشک هستی و نباید در کار فنی دخالت کنی!

خبرورزشی‌گردی| درگیری امیر قلعه‌نویی با پزشک استقلال/ آندرانیک تیموریان در مشهد دستگیر شد!