محمد صلاح مدافع جدید لیورپول

  لیورپول شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد و در حضور هوادارانش روبروی چلسی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و همچنان در صدر جدول این مسابقات بماند.

صلاح در این بازی مثل همیشه ستاره درخشان تیمش بود و موفق شد گل اول لیورپول را از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۲۹ وارد دروازه حریف کند و پاس گل دوم و پیروزی‌بخش آنها را هم برای کرتیس جونز ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی مهم و حساس برای آنها ایفا کرده باشد.

اما نکته جالبی که مورد توجه آرنه اشلوت هم قرار گرفت، همراهی او با تیمش در کارهای دفاعی بود که از انگیزه بالای این بازیکن برای کسب پیروزی در این بازی خبر می‌داد و سرمربی لیورپول هم شوخی جالبی با آن کرد.

اشلوت با اشاره به درخشش این ستاره مصری در ترکیب تیمش گفت: «من به ترنت (الکساندر آرنولد) گفتم که حالا یک رقیب جدی در پستت داری چون دیدم که صلاح می‌تواند در پست مدافع راست هم خیلی خوب بازی کند. تلاش او در کارهای دفاعی در بازی امروز به تیم کمک بسیاری کرد و این چیزی است که به اندازه گلزنی و ارسال پاس گل از سوی او باعث خوشحالی من می‌شود.»