شوک به رونالدو در عربستان؛ بیهوشی بازیکن النصر+عکس

النصر عربستان در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا توانست با درخشش کریستیانو رونالدو، ستاره نامدار پرتغالی، حریف قطری خود الریان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.

رونالدو در دقیقه ۷۶ گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و بار دیگر نشان داد که در لحظات حساس می‌توان به او اعتماد کرد. این گل که از قدرت و تکنیک بی‌نظیر رونالدو حکایت داشت، برای هواداران تیم بسیار خوشایند بود. اما جشن این گل با یک حادثه غیرمنتظره همراه بود.

سالم النجدی، هم‌تیمی رونالدو که به دلیل مصدومیت مچ پا در نیمه اول بازی را ترک کرده بود، به محض به ثمر رسیدن گل رونالدو با هیجان از جایش پرید اما سرش به سقف نیمکت برخورد کرد و به مدت چند دقیقه بیهوش شد. این حادثه آنقدر شوکه‌کننده بود که حتی بازی برای دقایقی متوقف شد. کادر پزشکی النصر به سرعت به او رسیدگی کردند و پس از انتقال به رختکن مشخص شد که او نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارد.

سرمربی النصر ، استفانو پیولی، درباره وضعیت النجدی گفت: «این بازیکن از فشار خون بالا رنج می‌برد و ما پیگیر وضعیت او خواهیم بود.» این حادثه هرچند نگران‌کننده بود، اما به خیر گذشت و النجدی در پایان بازی با پای پیاده ورزشگاه را ترک کرد.

النصر حالا با روحیه‌ای بالا و به لطف گلزنی‌های رونالدو ، آماده می‌شود تا روز شنبه در دیداری دیگر به مصاف العروبه برود.

حادثه‌ای ناگوار بعد از گلزنی رونالدو/ هم‌تیمی CR7 بیهوش شد! +عکس