تلاش برای تخریب حسینی و رضاییان برای تطهیر نکونام!

در روزهای گذشته انتشار تصاویر تمرین استقلال خالی از حضور سید حسین حسینی و رامین رضاییان این شائبه را ایجاد کرد که این دو بازیکن مورد غضب کادر فنی استقلال قرار گرفته‌اند.

به گواه اکثر کارشناسان فوتبالی سید حسین حسینی در دیدار مقابل پرسپولیس به ویژه در نیمه نخست یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود چه بسا این دروازه‌بان در چند صحنه توپ‌های خطرناکی را از درون دروازه مهار یا دفع کرد تا دروازه استقلال تنها روی یک ضربه و آن هم پنالتی باز شود.

علاوه بر این رامین رضاییان نیز که در هر پنج دیدار قبلی استقلال در مسابقات داخلی و خارجی یکی از ستاره‌های اصلی این تیم به شمار می‌رفت در مصاف با پرسپولیس نیز جزو بازیکنان خوب استقلال بود اما حالا به زعم هواداران استقلال که در فضای مجازی مسایل تیم شان را به دقت رصد می‌کنند به نظر می‌رسد تصمیماتی در این زمینه گرفته شده که این دو بازیکن به عنوان مقصران اصلی شکست استقلال مقابل پرسپولیس شناخته شده و ذره بین منتقدان از روی نکونام برداشته شود. طرفداران تیم بر این باورند که این کم اهمیتی به این دو بازیکن برای تطهیر نتایج سرمربی تیم شان است.

اینکه چه کسی چنین تصمیمی داشته و چه هدفی پشت این ماجرا وجود دارد هنوز مشخص نیست اما نگاهی به روال اتفاقات انجام شده در طول روزهای گذشته - بعد از دیدار مقابل پرسپولیس - مشخص می‌کند اهدافی در این زمینه وجود دارد که قطعاً در دیدار امشب استقلال مقابل السد قطر بیشتر در رابطه با آن می‌توان روشنگری کرد.

ناگفته نماند؛ حسین حسینی و رامین رضاییان در همه مسابقات استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشته و کامل برای استقلال به میدان رفته‌اند.