سرنوشت عجیب یک استقلالی؛ سقوط به لیگ یک!

بابک مرادی هافبک اسبق استقلال است. بازیکن یاسوجی فوتبال ایران که بیشتر از آنکه به خاطر بازی‌اش مورد توجه قرار بگیرد، به خاطر مدل موهایش، سوژه بود. 

مرادی که پس از جدایی از جمع آبی پوشان شرایط خوبی را نداشته و حالا هم راهی لیگ آزادگان شده تا پیراهن صنعت نفت آبادان را بر تن کند.

مرادی که پس از بازی در تیم‌هایی نظیر فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، ماشین سازی تبریز، راه آهن تهران و… توانست به استقلال برسد، فقط یک فصل در جمع آبی‌ها حضور داشت و پس از جدایی از جمع این تیم، راهی هوادار تهران شد.

مرادی سه فصل در تیم بنفش‌پوش پایتخت حضور داشت که در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی امسال به نساجی مازندران پیوست که این انتقال هم نافرجام بود. مرادی البته در تمرینات مازنی‌ها هم حضور داشت و مشخص نشد که چرا با این تیم ادامه نداد.

هافبک اسبق استقلال چند روز پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار یک استوری اظهار داشت که با قلبی پر از اندوه از نساجی جدا می‌شود ولی دلیل این جدایی را شرح نداد تا اینکه دیروز باشگاه صنعت نفت آبادان، خبر از حضور مرادی در جمع برزیلی‌ها داد.

بابک مرادی ۳۱ ساله که پس از جدایی از استقلال شرایط خوبی را تجربه نکرده و با افت مواجه بوده، حالا راهی لیگ یک شده و باید دید عملکرد وی در این تیم مدعی لیگ یکی چگونه خواهد بود.