دردسر جدید منچستر سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی روز جمعه تایید کرد رودری، هافبک این تیم پس از عمل جراحی روی رباط صلیبی خود، بقیه فصل را از دست داد.

رودری در جریان تساوی ۲ بر ۲ مقابل آرسنال از ناحیه زانو آسیب دید و روز دوشنبه برای انجام آزمایشات به اسپانیا رفت. گواردیولا در کنفرانس خبری خود تایید کرد که بازیکن اسپانیایی اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

گواردیولا گفت: امروز صبح عمل جراحی روی پای او صورت گرفت و فصل را از دست داد. فصل بعد او اینجا خواهد بود. این فصل برای او به پایان رسید. متأسفانه ما بدترین خبر ممکن را دریافت کردیم اما این اتفاقات رخ می‌دهد. ما او را حمایت می‌کنیم.

سیتی فصل گذشته نتوانست جای خالی رودری را پر کند و در هر سه بازی لیگ برتر که او را در اختیار نداشت شکست خورد. گواردیولا این ستاره ۲۸ ساله را غیر قابل تعویض خواند اما گفت که روی متئو کواچیچ، ایلکای گوندوگان و حتی جان استونز برای پر کردن جای خالی رودری حساب خواهد کرد.

سرمربی سیتی همچنین تایید کرد که کوین دی بروین به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، دیدار شنبه به نیوکاسل را از دست خواهد داد.

پپ گواردیولا در پایان صحبت‌هایش گفت که باشگاه می‌تواند در زمستان به دنبال جذب یک هافبک باشد.

گواردیولا روزهای درخشانی را با منچستر سیتی تجربه می‌کند. تیم تحت هدایت این مربی اسپانیایی چهار قهرمانی پیاپی را در لیگ جزیره کسب کرده و در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.