قهرمانی که آرزو به دل ماند +عکس

تلخ تر این نمی شد. کشتی گیری که سهمیه المپیک گرفت اما رویای حضور در المپیک را با خود به گور برد. کشتی‌گیران آمریکایی از درگذشت فرنگی‌کاری غمگینند که برای این کشور سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را گرفت اما نتوانست خودش را به پاریس برساند.

آلن ورا بعد از مدتی نسبتا طولانی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه درگذشت. کشتی‌گیری که سال گذشته برای تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا در مسابقات گزینشی پان‌آمریکن در مکزیک سهمیه 97 کیلوگرم المپیک را گرفت.

ورا متولد کوبا بود که مدال برنز بازی‌های پان‌آمریکن 2015 و طلای مسابقات پان‌آمریکن 2016 را برای کوبا به دست آورده بود و سپس به آمریکا مهاجرت کرده و در فلوریدا ساکن شد. که او با یکی از قهرمانان آمریکایی کشتی المپیک و جهان ازدواج کرده بود، بعد از مهاجرت به آمریکا نیز کشتی را در سطح بین‌المللی ادامه داد و سال 2020 نیز به اولین دستاوردش در کشتی آمریکا که کسب عنوان ملی در مسابقات این کشور بود،‌ دست پیدا کرد.

قهرمانی که آرزو به دل ماند +عکس

بزرگ‌ترین افتخار آلن ورا در کشتی آمریکا، سال گذشته در مکزیک اتفاق افتاد، جایی که این فرنگی‌کار توانست در گزینشی پان‌آمریکن به سهمیه المپیک برسد اما چندی بعد از آن، در حین بازی فوتبال دچار ایست قلبی شده و برای بررسی بیشتر از همان زمان در بیمارستان بستری شد.

متاسفانه بیماری قلبی آلن ورای جوان، جدی‌تر از آنچه بود که تصور می‌شد و او درنهایت درحالیکه این مدت را در بیمارستان سپری کرده بود،‌ درگذشت.

کشتی‌گیر کوبایی-آمریکایی هرچند سهمیه المپیک را گرفت اما نتوانست رویای حضور در المپیک را محقق کرده و به جای او جوزف راو در 97 کیلوگرم عازم پاریس شد.