تکلیف جواد نکونام مشخص شد +جزئیات

 استقلال روز گذشته در دربی حساس پایتخت با تک گل لحظات پایانی محمدحسین کنعانی‌زادگان که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید برابر پرسپولیس شکست خورد.

به گزارش ورزش سه، باخت در دربی ۱۰۴ باعث شد که شرایط استقلال تحت هدایت جواد نکونام بحرانی‌تر از قبل شود و آبی‌ها به رتبه دهم جدول سقوط کنند. این در حالی است که نکونام امیدوار بود با کسب یک نتیجه خوب در دربی فشارها را پشت سر بگذارد و تیمش را به یک ثبات خوب برساند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرایط بدتر هم شد.

مطابق انتظار بعد از شکست در دربی شایعات درباره نیمکت تیم استقلال به اوج خود رسیده و حتی شب گذشته اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه جواد نکونام بعد از پایان بازی در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است؛ موضوعی که البته به هیچ وجه رسماً تایید نشد.

برخی دیگر از شایعات گواه این بود که با وجود حمایت شهریاری و سمیعی شاید خود باشگاه استقلال تصمیم به قطع همکاری با جواد نکونام بگیرد. با این وجود پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که جواد نکونام حداقل در مقطع کنونی از حمایت همه جانبه باشگاه برخوردار است.

در همین راستا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تایید کرده که هیچ برنامه‌ای برای قطع همکاری با جواد نکونام وجود ندارد و او فعلا از حمایت کامل هیئت مدیره برخوردار است. این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که نخواسته اسمش فاش شود اعلام کرد که این تیم در روزهای آینده بازی حساس برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو دارد و با توجه به نتیجه خوب قبلی مقابل الغرافه آنها امیدوار هستند آبی‌ها با کسب نتیجه خوب برابر حریف قدرتمند قطری دوباره به روند پیروزی بازگردند. این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره اخبار مربوط به استعفای جواد نکونام و خداحافظی او با بازیکنان در رختکن ابراز بی‌اطلاعی کرد.

با توجه به این صحبت‌ها و البته سکوت جواد نکونام به نظر می‌رسد که حداقل تا بازی با السد شاهد حضور او روی نیمکت استقلال خواهیم بود، مگر اینکه در ساعات و روزهای آینده اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد.