رودنیل: پنالتی پرسپولیس صحیح بود

نوذر رودنیل درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: در دقیقه اول برخوردی که میلاد محمدی با بلانکو داشت عمدی در آن وجود نداشت که این بازیکن مصدوم شد و ادامه بازی درست بود. دقیقه ۹ روی علیپور خطایی رخ نداد. میزبانی ورزشگاه اراک  تقدیر و تشکر دارد و اولین بار دیدیم که یک ماشین  وارد زمین مسابقه شد، اما تماشاچیان هر ۲ تیم کاری کردند که زحمات این عزیزان را از بین بردند و نباید این کار‌ها را انجام بدهند.

او افزود: با توجه به اینکه ما در لیگ نخبگان آسیا بازی داریم و ۲ نماینده ما قرار است در این مسابقات شرکت کنند واقعا زشت است که تماشاگران آب معدنی پرتاب کنند. در دقیقه ۳۶، بازیکن شماره ۷۷ استقلال باید اخطار می‌گرفت. دقیقه ۳۸، اعتراض عالیشاه به کمک  داور مسابقه اخطار داشت. دقیقه ۴۵ اوت به نفع استقلال بود و داور اشتباه کرد و رضاییان به خاطر اعتراض شدیدش باید اخطار می‌گرفت. دقیقه ۴۵+۳ در محوطه جریمه استقلال ادامه بازی درست بود و اتفاقی رخ نداد. در نیمه دوم مشکلات زیاد بود و دقیقه ۵۸ باید خطای سروش رفیعی اعلام می‌شد. دقیقه ۵۹ اخطار به بازیکن شماره ۳ استقلال روی گندوز دروازه بان پرسپولیس خطا کرد و مانع شروع مجدد او شد.

رودنیل گفت: دقیقه ۸۶ باید به نفع استقلال کرنر اعلام می‌شد، اما باید داور مسابقه  کرنر اعلام می‌کرد. در دقیقه ۸۹، پنالتی پرسپولیس درست بود و نکته جالب این بود که در این بازی زیاد از VAR انجام نشد. به طور کلی اگر داور مسابقه صحنه را از سوی وی‌ای آر هم نمی‌دید ابز هم این صحنه پنالتی بود. نمی‌دانم محمد نوازی چه اعتراضی کرد که کارت قرمز دریافت کرد. اخطار به بازیکن پرسپولیس در دقایق آخر بازی درست بود. دقیقه ۳۰+۶ در محوطه جریمه بازیکن  استقلال افتاد، اما هیچ خطایی رخ نداد.