نظر سرمربی روس مشهور درباره پژمان درستکار

جامبولات تدیف که سابقه 20 سال سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد روسیه را دارد، درباره مصدومیت حسن یزدانی اظهار داشت: برای حسن یزدانی ناراحت شدم، مصدومیت دست او باعث شد که طلای المپیک را از دست بدهد. یزدانی در مبارزه با حریفانش مشخص بود که مراعات دستش را می کند و فشار نمی آورد و این نگرانی را داشت که دوباره مصدوم شود و این موضوع بر عملکرد او تأثیر گذاشته بود.

تدیف در مورد حضور سعداله یف در آلبانی گفت: عبدالرشید در 97 کشتی می گیرد اما نمی خواهد یک سال از عمرش را از دست بدهد و به همین دلیل به دنبال کسب مدال طلایی در وزن 92 کیلوگرم است.

پرافتخارترین مربی کشتی روسیه در مورد حضور مجدد پژمان درستکار در تیم کشتی آزاد ایران گفت: مربی شما خیلی خوب است، اون از جان و دل برای تیمش مایه می گذارد و از ته قلب خود با کشتی گیران کار می کند.

وی ادامه داد: به واقع درستکار یکی از بهترین هاست اما به نظر می رسد برای گرفتن نتیجه باید زمان لازم را در اختیار داشته باشد و تجربیات بیشتری را بدست آورد.

تدیف در مورد کشتی ایران گفت: کشتی ایران نیاز دارد که در هیئت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی یک نماینده داشته باشد و این یک مورد بسیار مهم محسوب می شود.