واکنش قلعه‌نویی به میزبانی تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه بازدید از شرایط و وضعیت استادیوم امام رضا (ع) مشهد گفت: اول از همه بسیار ناراحتم که شهرهایی مثل مشهد، شیراز و رشت در لیگ برتر فوتبال ایران تیم ندارند و هواداران این شهرها از دیدن مسابقات لیگ برتر محروم هستند. امیدوارم زودتر این مشکل هم حل شود تا طرفداران همه شهرهای ایران بتوانند در لیگ برتر ایم‌های خودشان را تشویق کنند.

وی در ادامه افزود: خدا را شاکرم که چنین فضایی رقم خورد و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بتوانیم در مشهد از تیم ملی قطر میزبانی کنیم و باتوجه به شرایطی که من دیدم، امیدوارم میزبانی شایسته‌ای را داشته باشیم. الحمدالله شرایط چمن استادیوم امام رضا (ع) هم مناسب است، البته هنوز به وضعیت ایده آل نرسیده، اما با صحبت‌هایی که آقای امین زاده و مولایی انجام دادند البته مذاکراتی که با کارشناس بین المللی این حوزه داشتیم، قول‌هایی داده شده تا به بهترین حالت ممکن برسیم.

قلعه نویی به شرایط سخت افزاری مشهد برای برپایی اردوهای تیم ملی در این شهر هم اشاره کرد و گفت: الحمدالله اینجا تمام شرایط از لحاظ زیرساختی و سخت افزاری فراهم است. مشهد مشکل هتلینگ و اسکان ندارد، چمن و استادیوم خوبی دارد و به لحاظ پروازی هم مشکلی وجود ندارد. منتهی تقویم تیم ملی تا خرداد ۱۴۰۳ پر است و برای بعد از آن در فیفادی‌های پیش رو می‌توانیم حتی اردوهای تیم ملی را در مشهد برگزار کنیم.