کاپیتان تیم ملی امید عراق به نساجی پیوست

باشگاه نساجی سه شنبه اعلام کرد که منتظر محمد بازیکن ۲۳ ساله عراقی و کاپیتان تیم ملی امید این کشور با عقد قراردادی با نساجی به عضویت این تیم در آمد و در ادامه فصل با نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهد داشت.

محمد که بازی در تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال، زیر ۲۳ سال و بزرگسالان عراق را در کارنامه دارد، مرداد ۱۴۰۲ با عقد قراردادی ۲ ساله به آبی‌پوشان تهران پیوست اما فرصت بازی در این تیم تهرانی را نیافت و در نهایت به صورت قرضی از استقلال عازم رفسنجان شد و لباس مس رفسنجان را به تن کرد.

او پس از پایان فصل با توجه به قرارداد ۲ ساله‌اش به استقلال بازگشت اما قرارداد خود را فسخ کرد و به نخستین خرید نساجی پس از مدیرعاملی علی خطیر مدیرعامل پیشین استقلال تبدیل شد.

هافبک جدید نساجی پیش از ورودش به فوتبال ایران در تیم‌های الکهربا، الکرخ، الزورا، نیروی هوایی، التعاون امارات و النفط عراق بازی کرده بود؛ محمد در لیگ بیست‌وسوم با لباس مس رفسنجان ۲۴ بار به میدان رفت و سه گل نیز وارد دروازه حریفان کرد.

بازیکن جدید نساجی تجربه بازی در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی رده‌های سنی پایه را نیز دارد.

این بازیکن عراقی پیشینه بازی در تیم الهامی را نیز دارد؛ در نیم‌فصل نخست فصل گذشته که ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان بود محمد برای مس رفسنجان بازی می‌کرد.

نساجی طی روزهای اخیر الکساندر مرکل هافبک اسبق آث‌میلان را نیز به خدمت گرفت و با توجه به حضور کوین یامگا در تمرینات نساجی، زمزمه‌های احتمال حضور این بازیکن فرانسوی در نساجی نیز مطرح شده است.

نساجی در حال حاضر با کسب یک امتیاز از چهار مسابقه در رتبه شانزدهم و قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

الهامی و بازیکنانش پنجمین دیدارشان در لیگ بیست‌وچهارم را باید جمعه این هفته ۳۰ شهریور در قائمشهر مقابل استقلال برگزار کنند.