این پرسپولیس شایسته قهرمانی است

در همین رابطه علیرضا نورمحمدی، پیشکسوت این باشگاه به خبرنگار ما گفت:«پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد. یک لحظه تمرکز لازم را نداشتند و گل زودهنگامی خوردند، ولی بعد از گل همه دیدیم که پرسپولیس چه بازی روان و پر از موقعیتی ارائه کرد. نتیجه نهایی دیشب فقط نتیجه شوکی بود که آن گل به پرسپولیس وارد کرد. پرسپولیس اگر به همین شکل ادامه دهد قطعا در ادامه کارش خیلی خوب می‌تواند نتیجه بگیرد.»مدافع سال‌های نه چندان دور قرمزها درباره نقش خط دفاعی این تیم روی تک گل بازی، ادامه داد:«یکی از بزرگترین ضعف‌های سیستم چهار دفاعه این است که اگر مدافعان با یکدیگر هماهنگ نباشند، مشکل رخ می‌دهد و همین اتفاق هم شب گذشته برای پرسپولیس رخ داد. شما عناصر دفاعی پرسپولیس را در نظر بگیرید. این‌ها در هر تیمی جزو بازیکنان فیکس هستند؛ کنعانی، گولسیانی، سرلک، ایوب، همگی ستاره هستند و به نظرم در آن صحنه با یکدیگر هماهنگ نبودند که منجر به گل حریف شد.»وی در همین رابطه افزود:«کنعانی و گولسیانی فصل درخشانی را کنار یکدیگر داشتند و قهرمان هم شدند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند، ولی متاسفانه دفاع چپ و راست پرسپولیس با اینکه ملی پوش هستند هنوز آنطور که باید هماهنگ نیستند، که به مرور حل می‌شود.»

نورمحمدی در این خصوص که برای دیدارهای پیش روی پرسپولیس مخصوصا دربی چه پیش‌بینی می‌کند، پاسخ داد:

«پرسپولیس اگر همین فوتبالی که جلوی الاهلی نشان داد را در لیگ برتر هم ارائه دهد و اشتباهات جزئی را برطرف کند به راحتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. دربی هم که شرایط خاص خودش را دارد و اصلا به بازی قبلی دو تیم ربطی ندارد و همه چیز به آن بستگی دارد که از لحظه سوت شروع دربی شرایط دو تیم چطور پیش می‌رود.»

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقش زمین ورزشگاه الاهلی در نمایش خوب شاگردان گاریدو تاکید کرد:

«تمام بازیکنان پرسپولیس فانتزی هستند و دوست دارند روی زمین فوتبال بازی کنند و برای چنین تیمی کیفیت زمین خیلی مهم است.»

او در پایان با تمجید از عملکرد آلکسی گندوز گفت:

« گندوز خیلی زود توانایی خودش را ثابت کرده. همین دیشب او با مهار پنالتی، پرسپولیس را در بازی نگه داشت. از روزی که او آمده اصلا اجازه نداده جای خالی بیرانوند احساس شود. این دروازه‌بان تا الان عملکردش عالی بوده و امیدوارم تا آخر به همین شکل پیش برود.»