حمایت بی‌نظیر کاپیتان رئال از وینیسیوس

  از نظر دنی کارواخال ، حرکات و رفتارهای وینیسیوس جونیور در جریان بازی‌هایی که مورد توهین نژادپرستی قرار می‌گیرد، طبیعی است.

 کارواخال به سوالات مختلفی درباره شرایط تیم، نژادپرستی علیه وینیسیوس جونیور، توپ طلای 2024 و ... پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

اهمیت بازی فردا

بازی‌های اول لیگ قهرمانان همیشه خیلی مهم هستند. ما می‌دانیم که این رقابت برای باشگاهمان چه معنایی دارد. از همان دقیقه اول، با تمام قدرت وارد زمین می‌شویم تا پیروز شویم. مطمئناً کسب هفتمین قهرمانی اروپا یک هدف بزرگ برای من است. این یک دستاورد تاریخی خواهد بود و من تا زمانی که در ر ئال مادرید هستم، برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.

شادی گل وینیسیوس مقابل رئال سوسیداد

وقتی به کسی به اندازه وینیسیوس توهین می‌شود، طبیعی است که او واکنش نشان بدهد. من کاملا درکش می‌کنم. وقتی به یک نفر مدام حمله می‌کنند، طبیعی است که عصبانی شود و از خودش دفاع کند. اگر توهین می‌کنید، باید جواب هم بشنوید.

هواداران صبور باشند

از هوادارانمان می‌خواهم صبور باشند. ما هنوز به بهترین فرم خودمان نرسیدیم و مصدومیت‌ها هم به ما فشار آورده است، اما مطمئنم که به زودی به روزهای خوبمن برمی‌گردیم.

آینده

هدف من این است که تا جایی که ممکن است در رئال مادرید بمانم. اما در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. فعلا که از بودن در این تیم خیلی خوشحالم. تمدید قرارداد من کاملا بر عهده باشگاه است. من هر چیزى که بگویند را بدون مشکل قبول می‌کنم. 

کسب توپ طلا

 فصل گذشته برای من عالی بود. پس چرا که نه؟ برنده شدن آن عالی خواهد بود، اما نامزد شدن هم موفقیت بزرگی است. فصل گذشته برای من یک فصل رویایی بود! هم از نظر آمار و ارقام و هم تعداد جام‌هایی که بردیم. تقریباً همه چی دست به دست هم داد تا یک کفصل بی‌نظیر داشته باشیم. 

 بازی مقابل اشتوتگارت

اشتوتگارت تیم خوب و جنگنده‌ای است که می‌خواهد بازی را کنترل کند. اما ما هم برای پیروزی به زمین می‌رویم و می‌خواهیم سه امتیاز را از دست ندیم.