مسابقه دو تیم استقلال تهران و الغرافه قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم الغرافه زیر نظر مربیان خود تمرینات سبکی را انجام دادند .

در شرایطی که نشست خبری جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال در آستانه بازی مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا، در ورزشگاه شهر قدس در جریان بود، برق سالن کنفرانس قطع شد.با این حال نشست خبری نکونام در تاریکی سالن و با حضور خبرنگاران ادامه یافت.

امروز همچنین 2 نفر از متصدیان ورزشگاه در حادثه مربوط به قطعی برق، دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند. این اتفاق باور نکردنی مقابل چشمان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، صورت گرفت.

طبق اظهارات شاهدان عینی در ورزشگاه ، مسئولان حاضر در ورزشگاه اجازه امداد رسانی و انتقال این مصدومین را از طریق آمبولانس حاضر در ورزشگاه ندادند و اینگونه بیان کردند که این آمبولانس به مناسبت تمرین دو تیم استقلال و الغرافه در ورزشگاه مستقر شده است.

بر اساس این گزارش تیم الغرافه قطر در این فصل از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شرایط خوبی نداشته است.

نماینده قطر موفق شد در دیدار پلی‌آف با نتیجه یک بر صفر شباب الاهلی امارات را مغلوب کند و جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

الغرافه در آخرین دیدار خود مقابل الشمال در خانه با تساوی یک بر یک متوقف شد و اکنون با پنج امتیاز در رتبه ششم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. این تیم در ۴ بازی ابتدایی لیگ ستارگان قطر فقط یک برد به دست آورده است.

این در حالی است که استقلال نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر درگیر حواشی زیادی شده بود.

نکونام: استقلال توان شکست هر حریفی را دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این نشست اظهار کرد: هرچند برخی رقیبان بر علیه ما شیطنت‌ می‌کنند، اما استقلال توان شکست هر حریفی را دارد.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الغرافه قطر در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا،ضمن تقدیر از پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت حمایت‌های‌شان از این تیم گفت: برای من فقط استقلال مهم است و اگر صحبتی انجام می‌دهیم، می‌خواهیم از اتفاقات باخبر شوند. یک مقدار شیطنت‌های رقیبان باعث می‌شود، هواداران فریب بخورند. من همه توانم را برای استقلال می‌گذارم.

مارتینس: زمین چمن خوبی در انتظار ما نیست/می‌خواهیم به برتری برسیم

سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر هم گفت: زمین چمن خوبی برای دیدار مقابل استقلال در انتظار ما نیست، اما به این مساله توجه نکرده و می‌خواهیم به برتری برسیم.

پدرو مارتینس در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بازی مهمی داریم. لیگ نخبگان برای نخستین بار برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. می‌دانیم کارمان در دیدار فردا شب سخت است.

وی گفت: چیزی که از زمین چمن ورزشگاه دیدم، خیلی زمین خوبی به نظر نمی‌رسید. فکر می‌کنم زمین خوبی در انتظار ما نیست. مقابل استقلال خواهیم جنگید و می‌خواهیم بردن را شروع کنیم. مسابقات خیلی طولانی نیست و به این سه امتیاز نیاز داریم.

آبی‌پوشان پایتخت از ۳ بازی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده‌اند و در رتبه دهم جدول قرار گرفته‌اند.

حجم ویدیو: 8.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32