انتقاد سرمربی الغرافه از چمن ورزشگاه شهر قدس

استقلال  و  الغرافه  فردا اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ نخبگان را برگزار می‌کنند. آبی پوشان دور از آزادی و در ورزشگاه شهر قدس باید با حریف قطری روبرو شوند که البته به نظر می‌رسد سرمربی میهمان رضایت کاملی از کیفیت چمن استادیوم ندارد.

پدرو مارتینز، سرمربی الغرافه در نشست خبری پیش از دیدار فردا گفت: قطعاً بازی فردا برای ما مهم است. این اولین باری است که مسابقات به این شکل برگزار می‌شود و اهمیت بالایی دارد. ما خودمان از این مسابقه انتظارات بالایی داریم، ولی می‌دانیم که مسابقه سختی خواهد بود.

او با اشاره به کیفیت چمن شهر قدس گفت: اولین چیزی که من از زمین دیدم، به نظر می‌رسید کیفیت چمن خیلی خوب نیست، اما در حد خودش مشکلی نداشت. چیزی است که اکنون هست و باید با آن بسازیم. قطعاً فردا تیم ما برای سه امتیاز خواهد جنگید و می‌خواهیم پیروز شویم، چرا که مسابقات خیلی طولانی نیستند و کوتاه هستند و به سه امتیاز نیاز داریم. فردا برای سه امتیاز می‌جنگیم.

مارتینز درباره انتظار درخشش و گلزنی از خوسلو در بازی فردا گفت: قطعاً خوسلو بازیکن بسیار با کیفیتی است. او یک مهاجم بزرگ و یکی از بهترین مهاجمان دنیاست، اما تا کنون برای ما گلزنی نکرده است. حالا این موضوع به زمان بستگی دارد. هر وقت گل اول را بزند، زدن بقیه گل‌ها برای او ساده‌تر خواهد شد.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: اما چیزی که بیشتر به آن اشاره کردم، مسئله تیم است؛ اینکه ما بتوانیم با شرایط زمین مسابقه هماهنگ شویم. استقلال هم از نظر فنی تیم بسیار خوبی است و مسئله مهم تطبیق با شرایط زمین خواهد بود. به نظرم فردا بازی بیشتر فیزیکی خواهد بود.

مارتینز در پایان در مورد تأثیر غیبت یاسین براهیمی و برونو در عملکرد تیم گفت: درست است که ما این دو بازیکن خوب را نداریم، ولی غیبت آن‌ها روی بازی ما تأثیری نخواهد داشت، زیرا جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها داریم. برخی از بازیکنان ما پیشرفت چشمگیری نسبت به قبل داشته‌اند و حالا دست ما بازتر است. بازیکنان نسبت به قبل بهتر شده‌اند و من از ترکیب تیمی که دارم خوشحالم. هیچ بهانه‌ای برای باختن به دلیل غیبت این بازیکنان وجود ندارد.