قلعه نویی:طرفداران استقلال به من کم‌لطفی کردند

استقلال در آستانه دربی شهریور سال ۱۳۹۰ مسابقه مهمی را در ورزشگاه آزادی به تراکتور واگذار کرد تا هواداران این تیم به شدت نگران شوند. در آن مقطع امیر قلعه‌نویی هدایت تراکتور را بر عهده داشت و پیروزی فوق‌العاده مهمی برابر استقلال در تهران به دست آورده بود.

امیر ۲۱ شهریور سال ۹۰ در مصاحبه با خبرورزشی حرف‌هایی زد که زمان خودش خیلی سر و صدا به پا کرد. با هم خلاصه حرف‌های سرمربی وقت تراکتور را مرور می‌کنیم:

  • بعضی از طرفداران استقلال در استادیوم به من کم‌لطفی کردند. البته باید به آن‌ها حق داد چون طاقت باخت تیم خود را نداشتند و در این میان زورشان فقط به من و یکی، دو استقلالی دیگر که هم اکنون در تراکتور حضور دارند، رسید!
  • بعضی از مسئولان و مربیان استقلال پس از پایان مسابقه مدعی شدند ما (تراکتور) فقط از روی ۳ سانتر به گل رسیدیم و در جریان بازی هم ضد فوتبال انجام دادیم! در پاسخ به این دوستان باید بگویم کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند شاید زیاد فوتبال نمی‌دانند. آن‌ها نمی‌دانند سانتر کردن هم جزئی از فوتبال است؛ یک تاکتیک کاملا اثرگذار که در تمام دنیا هم مدنظر قرار می‌گیرد.
  • آقای فتح‌الله‌زاده به من گفت بازی برگشت را می‌بریم ولی در پاسخ به ایشان گفتم حاجی فعلا ۲۴ ساعت ریکاوری کن و بعدا در مورد بازی برگشت حرف بزن! البته انصافا فتح‌الله‌زاده از مدیران خوب و زحمتکش فوتبال ماست.
  • من سرمربی تراکتور هستم و چون در هیچ کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس مسئولیتی ندارم، نمی‌توانم پیرامون دربی صحبت کنم ولی به عنوان یک هوادار متعصب استقلال خیلی دلم می‌خواهد آبی‌ها موفق به پیروزی در دربی ‌شوند (دربی شهریور سال ۱۳۹۰ که در نهایت با دو گل به نفع استقلال تمام شد).

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: هواداران استقلال در ورزشگاه به من کم‌لطفی کردند/ فتح‌الله‌زاده فعلا ریکاوری کند!