فداکاری لواندوفسکی برای بارسلونا

 بارسلونا در طول نقل و انتقالات تابستانی 2024، به شکل مداوم با مشکل فضای دستمزد رو به رو بود و برای ثبت قرارداد دنی اولمو، بازیکنی که دستمزد بالایی نمی‌گیرد هم عذاب کشید. در بخشی از مصاحبه خوان لاپورتا، از او در مورد دستمزد بالای روبرت لواندوفسکی و تاثیر او روی وضعیت فعلی بارسا سوال شد و رئیس بارسلونا هم این گونه پاسخ داد.

    روبرت در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری انگیزه دارد. او به این روحیه تازه نیاز داشت و از لحاظ فیزیکی هم مثل همیشه اوضاع خوبی دارد. او تعهد بالایی نسبت به باشگاه بارسلونا دارد. زمانی که به گوش او رسید ما با انجام کارهایی می‌توانیم به حد نصاب لازم فیرپلی مالی برسیم، روبرت خودش به ما پیشنهاد داد که می‌توانیم در قراردادش تغییر ایجاد کنیم. بسیار از او قدردانی کردم و گفتم که نیازی به انجام این کار نیست. باور دارم که امسال بهترین نسخه لواندوفسکی را خواهیم دید.  

روبرت لواندوفسکی چه پیشنهادی به بارسلونا داده بود؟

به گزارش رادیو کاتالونیا، روبرت لواندوفسکی برای کمک به وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا، به باشگاه پیشنهاد داده بود که حاضر است دستمزدش را به ازای یک سال افزایش مدت قرارداد، کاهش دهد. قرارداد فعلی مهاجم 36 ساله لهستانی با بارسلونا تا سال 2026 معتبر است و گزینه تمدید برای یک سال دیگر هم در آن وجود دارد.