کریستیانو رونالدو رکورد گینس را شکست

رونالدو در تاریخ ۲۱ آگوست این کانال را راه‌اندازی کرد و تنها در ۲۴ ساعت اول، موفق به جذب حدود ۱۹.۷۲ میلیون مشترک شد و رکورد بیشترین تعداد مشترکین یوتیوب در ۲۴ ساعت را به نام خود ثبت کرد.

رونالدوی ۳۹ ساله در رابطه با راه‌اندازی کانال یوتیوب گفت: «بالاخره فرصتی برای تحقق این ایده پیدا کردیم. من همیشه از ارتباط نزدیک با طرفداران در شبکه‌های اجتماعی لذت برده‌ام و حالا کانال یوتیوب من پلتفرم بزرگتری برای این کار به من می‌دهد. امیدوارم مردم با تماشای محتواهای این کانال، بیشتر با من، خانواده‌ام و دیدگاه‌هایم آشنا شوند.»

اکنون، کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو ۵۳ میلیون مشترک دارد.

رونالدو که در حال حاضر در عربستان سعودی و در تیم النصر بازی می‌کند، حضور قابل توجهی در سایر پلتفرم‌های اجتماعی نیز دارد. او با داشتن ۶۳۷ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در این پلتفرم دارد و در نوامبر ۲۰۲۲ به اولین فردی تبدیل شد که به ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام رسید. علاوه بر این، او ۱۷۰ میلیون دنبال‌کننده در فیسبوک و ۱۱۲ میلیون در ایکس (توییتر سابق) دارد و در مجموع تعداد دنبال‌کننده‌های او در پلتفرم‌های اجتماعی به حدود یک میلیارد نفر می‌رسد.

این ستاره ۳۹ ساله در طول دوران ورزشی خود، ۳۳ جام، ۵ عنوان لیگ قهرمانان اروپا، ۵ توپ طلا و رکورد ۳ جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را به دست آورد و همچنین رکورد بیشترین حضور، گل و پاس گل در لیگ قهرمانان و مسابقات قهرمانی اروپا به همراه بیشترین گل‌های بین‌المللی و حضور در بازی‌های ملی را در اختیار دارد.

رونالدو ۸۹۹ گل رسمی در دوران حرفه‌ای خود برای باشگاه و تیم ملی به ثمر رسانده و به عنوان بهترین گلزن تمام دوران شناخته می‌شود.