نکونام، رضاوند را به کاکوتا ترجیح داد

در جریان شکست یک بر صفر استقلال برابر هم نام خوزستانی خود، یک مساله بیشتر از سایر مسائل در ذهن هواداران این تیم جلب توجه کرد. این که چرا کاکوتا که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در شب نا امید کننده‌ این تیم بود تعویض شد و آرش رضاوند به جای وارد زمین شد؟

در دقیقه‌ی 63 بازی بود که جواد نکونام ، مهره‌ خارجی خود را از بازی خارج کرد تا شماره 88 تیم وارد زمین شود. اصولا تعویض ها برای این انجام می‌شوند که به تیم کمک کنند تا قدم رو به جلویی در بازی برداشته شود اما نکونام با این تعویض، تیم خود را به یک قدم عقب تر برد. خیلی‌ها به شوخی می‌گوید آرش رضاوند تعویض طلایی جواد نکونام بود.

کاکوتا کنار اندونگ و اسلامی یکی از فعال‌ترین بازیکنان آبی پوشان در این بازی بود و باعث شده بود توپ در زمین نه چندان هموار فولاد آرنا به خوبی به گردش دربیاید و تقسیم توپ در جلوی زمین استقلال بهتر باشد اما حضور رضاوند عکس این داستان را به همراه داشت.

آن پاس های رو به جلو بعضا تبدیل به پاس‌های عرضی و رو به عقب شدند و سرعت بازی تیم کم شد. در اصل حضور رضاوند در زمین اتفاقی بود که نباید در این بازی رخ می داد. تیمی که نیاز به زدن گل دارد باید بازیکنی را وارد زمین کند که بتواند در این مسیر به تیم کمک کند نه بازیکنی که بیشتر پاس های او هیچ تاثیری در روند حرکتی تیم ندارد.