هشدار بارسا به دی‌یونگ: یا بازی کن یا جراحی!

دی‌یونگ فصل گذشته نتوانست روزهای خوبی را در بارسلونا سپری کند و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او حتی از اردوی تیم ملی هلند برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم جا بماند و همچنان مشغول طی کردن روند درمانش باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند ماه گذشته مدعی شده بودند که این ستاره هلندی برای بهبود کامل نیاز به انجام عمل جراحی دارد، اما از این کار سر باز زده است و همین باعث شده است که شرایط برای او با کندی زیادی پیش برود. مصدومیت مارک برنال باعث شد که مدیران بارسا بیش از پیش از این تصمیم او عصبانی و ناراحت باشند.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که مدیران بارسا به این بازیکن هشدار داده‌اند که باید در فاصله ۱۵ روز آینده تصمیم نهایی درباره شرایطش و زمان بازگشتش به میادین را بگیرد، چون آنها باید اقدامی جدی در این زمینه داشته باشند و خواهان مشخص شدن تکلیف این بازیکن هستند.

بارسلونا به دی‌یونگ اعلام کرده است که باید به آنها بگوید که آیا می‌خواهد با وجود درد و ناراحتی در مچ پای راستش پس از وقفه دیدارهای ملی در ترکیب بارسا به میدان برود یا قصد دارد عمل جراحی روی پایش انجام دهد و این تصمیمی است که باید هرچه زودتر گرفته شود، چون بارسلونا دیگر تمایلی به ادامه این روند و صبر طولانی برای مشخص شدن وضعیت او ندارد.